Gjest gutt 22 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg er av de som er sent ute med debuten, egentlig grunnet en kombinasjon av at jeg ikke har følt meg klar, samtidig som jeg av enellerannen grunn er i overkant kresen. Mulig det igjen bare er en unskyldning jeg bruker fordi jeg ikke har vært klar. Samme det, nå føler jeg at jeg er klar. Føler meg trygg på meg selv, og har tilegnet meg de grunnlegende teoretiske kunnskapene - og jeg har funnet ei dame som virker perfekt for meg. Vi er ikke i noe forhold enda, men vi har vært sammen 4-5 ganger, og kjemien er veldig bra. Ja, jeg skrev teoretiske kunnskaper, og er smertelig klar over at det er stor forskjell fra teori til praksis, så om noen har noen generelle tips så er de hjertelig velkomne. Det er imidlertid en ting som bekymrer meg litt, jeg bor med to medstudenter, i et lite hus. Jeg har faktisk et så lite rom at jeg var nødt til å kjøpe meg en køyeseng på 120cm (ca. 60cm fra madrass til taket) for å få plass til skrivepult og et skap. Det jeg er usikker på, er om jeg idetheletatt skal forsøke å debutere i denne sengen, eller hvordan det evt. lar seg gjøre på noen annen måte? Sikkert dumt spørsmål, men går det f.eks. ann å ta det stående? Kan tenke meg at det isåfall er vanskelig å varme ordentlig opp. Jeg ser liksom for meg at det er litt awkward å starte å varme opp litt, for så å ta stigen opp til køyesenga hvor vi har ganske liten plass å holde på. Det går selvsagt ann å forklare dette til dama, men da er det liksom jeg som må ta det opp før vi tilfeldigvis ender opp hjemme hos meg. Er jo litt flaut å ta opp dette før det idetheletatt er sikkert at hun er gira på sex. Så er det siste spørsmål, synes dere jeg skal si at jeg er jomfru? Det er jo selvsagt det jeg føler er mest riktig, men føler jeg ville sluppet unna evt. "skeptisme" ved å si at jeg hadde gjort det et par ganger før. Lenke til kommentar
LaughingBuddha Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg er av de som er sent ute med debuten, egentlig grunnet en kombinasjon av at jeg ikke har følt meg klar, samtidig som jeg av enellerannen grunn er i overkant kresen. Mulig det igjen bare er en unskyldning jeg bruker fordi jeg ikke har vært klar. Samme det, nå føler jeg at jeg er klar. Føler meg trygg på meg selv, og har tilegnet meg de grunnlegende teoretiske kunnskapene - og jeg har funnet ei dame som virker perfekt for meg. Vi er ikke i noe forhold enda, men vi har vært sammen 4-5 ganger, og kjemien er veldig bra. Ja, jeg skrev teoretiske kunnskaper, og er smertelig klar over at det er stor forskjell fra teori til praksis, så om noen har noen generelle tips så er de hjertelig velkomne. Det er imidlertid en ting som bekymrer meg litt, jeg bor med to medstudenter, i et lite hus. Jeg har faktisk et så lite rom at jeg var nødt til å kjøpe meg en køyeseng på 120cm (ca. 60cm fra madrass til taket) for å få plass til skrivepult og et skap. Det jeg er usikker på, er om jeg idetheletatt skal forsøke å debutere i denne sengen, eller hvordan det evt. lar seg gjøre på noen annen måte? Sikkert dumt spørsmål, men går det f.eks. ann å ta det stående? Kan tenke meg at det isåfall er vanskelig å varme ordentlig opp. Jeg ser liksom for meg at det er litt awkward å starte å varme opp litt, for så å ta stigen opp til køyesenga hvor vi har ganske liten plass å holde på. Det går selvsagt ann å forklare dette til dama, men da er det liksom jeg som må ta det opp før vi tilfeldigvis ender opp hjemme hos meg. Er jo litt flaut å ta opp dette før det idetheletatt er sikkert at hun er gira på sex. Så er det siste spørsmål, synes dere jeg skal si at jeg er jomfru? Det er jo selvsagt det jeg føler er mest riktig, men føler jeg ville sluppet unna evt. "skeptisme" ved å si at jeg hadde gjort det et par ganger før. Hos henne? På et fint hotel? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hiv ut madrassen av senga og legg på gulvet og ha det gøy Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 På skrivebodet, opp mot veggen, gulvet, stigen, stolen, go for it Madrassen på gulvet er heller ingen dum idé. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har du sofa på rommet? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Madrassen på gulvet funker særdeles godt! Siden det er første gang kan det være like greit å starte med det før eventuelle skrivebord, vegger, kjøkkenbenker, stiger, trapper og annet får gjennomgå senere Jeg mener at du bør være åpen og ærlig om at dette vil bli din første gang. Jeg leser innlegget ditt som at dette er ei jente du liker godt og tenker et forhold med, altså er kanskje ikke en løgn helt den beste starten. Om du er jomfru eller ikke er vel egentlig ikke en stor greie, selv om vi alle lager en stor greie ut av det i løpet av livet. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ikke lyv, det fører ikke til noe som helst positivt. Hvis hun liker deg og i det hele tatt vil ha sex med deg i utgangspunktet, så bryr hun seg ikke om at du er jomfru. Jeg ville ikke satsa på noe veldig akrobatisk første gangen, så madrassa på gulvet, eller å ta det hos henne (eller på hotell) ville nok vært det beste. Evt på en sofa i stua hvis du er garantert å være alene hjemme en god stund. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Er det bare jeg som synes det blir feil med hotel hvis man ikke er ute på reise fra før...? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Nei vi er hvertfall to om det. Jeg synes det blir feil å stikke på hotel ene og alene for å gå til køys. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Vil nok ikke tro at det å få hun til å klatre opp en stige til øverste seng vil være ditt største problem. Får du hun kåt og keen så vil nok ikke det være et hinder kjære deg Men ja, det er mulig å ta det utenom senga. Stående doggystyle Stående bakfra (Evt. opp mot en vegg) Stående forfra (Evt. opp mot en vegg) Sittende på en stol. Noe ala denne hvor hun ligger på skrivebordet ditt eller noe annet i passende høyde Hvis du vil prøve på noe fancy, og jenta er sterk i armene. haha Lenke til kommentar
riple Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Ikke hør på de som sier at du skal fortelle at du er jomfru!! Det KAN være den avgjørende faktor for at hun ikke gidder bruke tiden sin på sex med deg. Dette er ikke for å være slem på noen som helst måte, men dette er fakta. Jenter såvel som gutter synes at sex med en jomfru er noe dritt, med mindre du oppfører deg som om du ikke er jomfru i senga. Så; Jeg vet ikke hvilke seksuelle erfaringer du har i det hele tatt, men noe kontakt håper jeg da du har hatt med det motsatte kjønn - av seksuell art, vel å merke. Ikke lok med å finne fram å knote å virke nervøs - dette er kjempeturnoff. En god start er å kysse henne mens du varmer henne opp der nede, først utenpå klærne, når disse kommer av så er det viktig å ikke tenke "penetrer - penetrer penetrer" - ta deg litt tid så hun virkelig er kåt før du sklir en finger og så to inn. fokuser på helhet og klitoris på en gang. Om du er generelt nervøs og redd for å komme etter 1,4 minutter - ta deg et shot og en pils først. Ett tips kan også være når du onanerer å gjøre dette raskere enn det er mulig å knulle - jeg tror at dette hjelper deg mot å komme for tidlig, som jo er den klassiske pinlige og kjipe situasjonen i førstegangs-sex. Strål av selvtillit, oppfør deg som om du til vanlig slenger madrassen på gulvet når du skal ta deg av noen ungpiker.! Og om du foreslår hotell tror hun nok at du er en horebukk. haha. det blir bare kleint. Sleng madrassen på gulvet som om det er den mest naturlige ting i verden (det er det jo!), eller ta det hos henne. Good luck! Endret 13. november 2009 av riple Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hvorfor i alle dager skal han ikke høre på oss som anbefaler han å starte et mulig forhold med ærlighet? Er det et kjapt nummer TS er ute etter er det en ting (ikke bra her heller), men er det noe seriøst både h*n og h*n har i tankene vil neppe TS sin situasjon som jomfru ha en stor invirkning. Du sier folk skyr unna jomfruer, da gjelder det automatisk alle sammen? Det faktum at vi lever i dag sier vel også noe annet... (uten at vi skal trekke den tråden for langt) Du kommer i det minste med noe bra på bordet, TS bør selvfølgelig forholde seg rolig og kontrollert. Lenke til kommentar
riple Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Han kan naturligvis være ærlig. Ærlighet er en flott ting som jeg selv setter stor pris på. Min første gang fant jeg det derimot ikke nødvendig å fortelle henne at jeg var jomfru. Jeg er siden den gang blitt mer åpen og bedre til å snakke for meg, og i diverse interessante samtaler med sexpartnere og venninner har jeg fått vite at de synes det å ha sex med en jomfru er noe av det kjipere du kommer over. Jeg sier ikke at folk skyr jomfruer, men det er kjipt å ha sex med dem. Og det er enda kjipere for jenter å ha sex med en jomfru enn det er for gutter. Og dessuten så sier han jo at dette er en jente han har vært med 4-5 ganger! Det er altså ikke en barndomskjæreste eller en han kjenner veldig godt. Det er ingenting å kimse av at liten seksuell erfaring kan være lite attraktivt, selv om det selvsagt også kan spille en liten rolle. Derfor synes jeg at han ikke burde ødelegge for seg selv ved å forberede henne på en dårlig omgang, men heller stille forberedt og med selvtillit, og knulle livsshiten ut av henne! Go, pokemon, go! Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg for min del fortalte at dette var min første gang etter selve akten. Jenta fikk sjokk - delvis på grunn av at hun visste med seg selv at hun hadde "friket totalt ut" hadde hun visst det før. Så basert på min erfaring - en erfaring alle bare kan ha en gang og derfor ikke kan være noen særlig ekspert på - vil jeg råde deg til å ikke fortelle at du er jomfru før dere har hatt sex. TS spør ikke etter råd for å starte et intimt forhold med noen, men etter råd rundt en spesiell situasjon som man som sagt bare kan oppleve en gang. Kom derfor med råd om det siste og ikke det første. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Helt ærlig Deluze, jeg tror ikke du har peil i det hele tatt. StianGH og riple sier det som det er. Er lite poeng å gå for ærlighet hvis det ender med nullfuck pga det. Du lyver da heller ikke hvis du ikke sier noe. TS, hvis du absolutt må si det, si det etterpå. Du kan jo bruke det som unnskyldning etterpå hvis det gikk for fort;) Personlig hadde jeg hatt null problem med å knulle ei jomfru. jeg er dog gutt. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 @ ad.pro.pl Du sier jeg ikke har peil. Sakens kjerne er å ha sex for første gang. Alle menn som har hatt sex har derfor like mye peil. Å forsøke å si noe annet enn det blir for dumt. Hvis du/dere faktisk leser hva jeg skriver kan det kanskje hjelpe. Hva jeg sier er hvis TS er ute etter et (!)forhold(!) mener jeg at han bør væer ærlig. Hvis TS er ute etter å få seg noe spiller det ingen rolle hva han sier (moralsk og etisk sett i forhold til fremtiden med tanke på det forholdet som ikke skal bli). Var det så vanskelig å skjønne? Lenke til kommentar
riple Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 ad.pro.pl - takk. Det er fakta faen at det beste (hvis du må si det) er å vente til etter. Da ble det jo noe. Å si det først blir som å si "Jeg har aldri gjort dette før, og har overhodet ikke peiling" på et jobbintervju. Om du ikke sier det, og gjør jobben som best du kan så pleier det å gå veldig mye bedre enn om du på forhånd river ned lista. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 @ ad.pro.plDu sier jeg ikke har peil. Sakens kjerne er å ha sex for første gang. Alle menn som har hatt sex har derfor like mye peil. Å forsøke å si noe annet enn det blir for dumt. Hvis du/dere faktisk leser hva jeg skriver kan det kanskje hjelpe. Hva jeg sier er hvis TS er ute etter et (!)forhold(!) mener jeg at han bør væer ærlig. Hvis TS er ute etter å få seg noe spiller det ingen rolle hva han sier (moralsk og etisk sett i forhold til fremtiden med tanke på det forholdet som ikke skal bli). Var det så vanskelig å skjønne? Forklar meg hva godt som kommer ut av at han sier det først, selv om han er ute etter et forhold. Jeg skal hjelpe deg litt, er hun også jomfru kan det nok være positivt. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du trenger nok ikke å hjelpe meg skal du se. Min erfaring er at det ikke var noe som helst problem. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Du trenger nok ikke å hjelpe meg skal du se. Min erfaring er at det ikke var noe som helst problem. Svar på spørsmålet du:P hva godt kommer det ut av at han sier det først. Selvfølgelig kan det hende at hun ikke bryr seg. Men jeg skjønner ikke hvorfor han skal ta sjangsen. Han er jo som sakt ikke uærlig om han ikke fortellere det på forhånd. Endret 27. november 2009 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg