Papaja Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg håper litt på at det snart kommer en versjon uten gratis musikk og som dermed er litt rimeligere men med samme speks som X6... Kanskje X4 eller X5 eller noe sånt? Og jammen fikk jeg rett. Nokia har lansert X6 med 16 GB og uten Comes With Music i Norge nå. Kommer i løpet av dette kvartalet i følge flere (andre) norske mobilnettsteder. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ubekreftet 16/2 hos min leverandør. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Heisan, nå er det vel Nokia X6 vi snakker om i denne tråden, ikke 5800, den har jo egne tråder, bl.a. denne Når det gjelder smileys, så er jo det en gimmick i Sony Ericsson sine telefoner, ingen Nokia-telefoner har det "innebygget". Men kanskje det finnes tips og triks til å få det også på Nokia? Ellers, ønsker flere erfaringer fra dere som har kjøpt Nokia X6! Det er nå mange Nokia med smileys, men ikke de med symbian 60. Merklig at det er sånn? Er nå mer typisk Apple og SE og være så sære, men. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 de beste smiliene er jo disse: : ) ; ) : p : D ; ) Lenke til kommentar
Estereo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har testet den en stund nå, og må si den er rask, samtidig som den funker 100% Har bare et problem som jeg ikke greier å fikse.. Har lastet ned ett program som krever at jeg taster inn telefonnummeret og en kode for å åpne programmet. Problemet er at telefonen "skjønner ikke" at det skal tastes inn tall der (jeg kan aktivere rutene der tallene skal inn ved å trykke på de, men tastaturet som gjør at jeg kan sette inn bokstaver og tall popper ikke opp når jeg "aktiverer" kollonen om dere skjønner. Om noen har forslag til hvordan jeg skal fikse det hadde det vært strålende:) Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har testet den en stund nå, og må si den er rask, samtidig som den funker 100% Har bare et problem som jeg ikke greier å fikse.. Har lastet ned ett program som krever at jeg taster inn telefonnummeret og en kode for å åpne programmet. Problemet er at telefonen "skjønner ikke" at det skal tastes inn tall der (jeg kan aktivere rutene der tallene skal inn ved å trykke på de, men tastaturet som gjør at jeg kan sette inn bokstaver og tall popper ikke opp når jeg "aktiverer" kollonen om dere skjønner. Om noen har forslag til hvordan jeg skal fikse det hadde det vært strålende:) Hvordan er den kapasitive skjermen i forhold til resitive nokiaer? Har veldig lyst på en x6 16gb Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har testet den en stund nå, og må si den er rask, samtidig som den funker 100% Har bare et problem som jeg ikke greier å fikse.. Har lastet ned ett program som krever at jeg taster inn telefonnummeret og en kode for å åpne programmet. Problemet er at telefonen "skjønner ikke" at det skal tastes inn tall der (jeg kan aktivere rutene der tallene skal inn ved å trykke på de, men tastaturet som gjør at jeg kan sette inn bokstaver og tall popper ikke opp når jeg "aktiverer" kollonen om dere skjønner. Om noen har forslag til hvordan jeg skal fikse det hadde det vært strålende:) Hvordan er den kapasitive skjermen i forhold til resitive nokiaer? Har veldig lyst på en x6 16gb Jeg har en X6 32GB og den funker kjempe. Hadde en 5800 som jeg også var kjempe fornøyd med, men så kjøpte jeg N97 og da kom nedturen. Jeg synes den kapasitive skjermen funker kjempe bra, det som er litt uvant er at hvis du ikke har på tastelåsen og tar opp telefonen med skjermen inn i hånden f.eks så skjer det masse som ikke skal skje. Dette var ikke noe problem med 5800 eller N97. Men i bruk er det helt topp. Savner noen ganger å kunne bruke penn, men. Er det forresten noen som har noen erfaring med penner til kapasitive skjermer?? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Kommer nok til å kjøpe denne da jeg får den billig hos Chess 2987 minus 599,- som de sponser for å beholde meg som kunde enda et år så de er så snille atte Leser at den har en samtaletid på over 11 timer det kan da ikke være riktig? Det beste jeg har oppnådd med en mob er drøye 4 timer og det var med en Nokia 5800 med sjerm dempet til 50% og 3G utkoblet så er dette sant? Kom over en grei test her og vil si at man får mye for nå under 3 lapper Vi bør kanskje lage en erfaringstråd under åpen diskusjon da dette vil være en knalltelefon som kommer til å selge mye på lik linje som 5800... Edit- Har nå åpnet en erfaringstråd under åpen diskusjon med div snacks https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1215848 Endret 25. mars 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå