marjusen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Netflix har en tjeneste som gjør at vi kan leie filmer og streame dette fra nettet. I første omgang må man registrere seg og får tilsendt en bluerayplate med programvaren på. Denne platen må settes i hver gang man skal leie, men i følge Sony kommer det ett program på PSN Store som fikser dette så du slipper å bruke plata hver gang. Tjenesten vil også bli tilgjengelig i Norge om ikke så alt for lenge. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=580451 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvor står det at denne tjenesten blir tilgjengelig i Norge om ikke så lenge hen? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Tviler på at vi får sjå noke til dette i norge på lang tid. Sony satser minimalt på det europeiske markedet. Ser berre som på playstation store, ikkje eit einaste fullversjonspel å finne. Om du ikkje rekner dei rådyre gamle arcade spela som finnest der, ikkje at det står noke informasjon om spela heller, den informasjonen må du fint søke opp på nettet sjølv. Kjøpte multiplayer spelet battlefield 1943 på playstation store og syntest dette var kjempegreier, så kvifor kan eg ikkje få tilbud om å kjøpe noke som er noke å ha? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hvor i artikkelen står det at det blir tilgjengelig i Norge "om ikke så alt for lenge"? Det står vel at det foreløpig ikke kommer til Norge og det er jo noe helt annet. Jeg har mine tvil om vi får se denne tjenesten her. Tipper Netflix ikke gidder å rede ut all rettighetsproblematikk for lille Norge. Dessuten blir det vel ikke snakk om å leie DVD, men heller streame filmene. Endret 10. november 2009 av tendilenz Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Sitat fra pressfire.com Microsoft har allikevel planer om å lansere sin nye tjeneste for å se filmer i løpet av året, som også har blitt lovet å inkludere Norge - noe Sony også har planer om å tilby i løpet av 2010. http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/1366/n...-ps3-neste-mned Mente ikke at man kan leie dvd som i dvdplate, men dvd kvalitet og hd kvalitet over streaming:) Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 jeg sier bare PMS og blu ray spiller jeg. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Nå ser det jo ut til at PSN Video Store er på vei til europa. http://kotaku.com/5401020/europes-psn-vide...opens-next-week men Norge står sikkert ganske langt ned på lista over land det skal innføres på. Ikke engang VidZone har vi fått ennå. Men Netflix tror jeg er veldig langt unna, hvis de ikke kjøper opp en norsk partner i samme bransjen. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Netflix kommer ikke, det er US only-bedrift, verken Kanada eller Europa er påtenkt der i gården. PSN-videbutikk bør komme derimot, får håpe mange bruker tjenesten, slik at Sony og Nordisk Film ser at de går glipp av masse penger i skandinavia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå