Helstrøm Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Har 2 forskjellige ram sett, ett Corsair dominator og ett corsair xms2 og jeg mistenker at dette senker ytelsen på systemet, og overklokkvennligheten. Klarer ikke å kjøre dem 5-5-5-15, da krasjer pcen. På auto kjører de på 5-5-5-18. Er det noen andre timings jeg burde prøve? Men selve grunnen til at jeg lagte denne tråden, er at jeg merker en senkning i ytelsen, fra da jeg kunne hadde det ene settet i. Er dette et normalt problem hvis man bruker to forskjellige sett? Og er det mulig å få fikset? Edit: Er ddr2 for dere som ikke gidder sjekke linkene Endret 10. november 2009 av aboo Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 med forskjellig FSB er det ikke rart det er ytelsesproblemer. Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Var det jeg trodde, første gangen jeg har mer enn 4 gb ram EDIT: det hørtes litt feil ut... første gangen jeg har mer enn 1 sett mener jeg Endret 10. november 2009 av aboo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå