TakeR^ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hei. Installerte til win7 32bit på min stasjonære forgje uke. Alt fungerte problemfritt frem til det kom til installasjon av windows live. Har lastet ned både online og custom setup, norsk og engelsk versjon, men får fortsatt opp feilmelding når jeg starter setup. Noe med onresultcatalog eller no sånt. (Skal poste screen når jeg kommer hjem.) Har prøvd å kjøre som adm og i alt fra xp sp3 til win95. Samme resultat hver gang. Har også prøvd å kopiere live mappen fra laptopen. Har googla litt og sett flere som har problemet, men folk blir bare henvist til live support. Har snakka med dem, men fikk ikke noe hjelp ut av det. UPDATED MED SCREEN!! Endret 10. november 2009 av TakeR^ Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Om det er messenger du prøver å nytte finnes det jo fleire gode alternativer. Dei er kanskje ikkje like å sjå på, men dei gjer jobben. Om det er aktuelt, kan eg kome med nokre dømer. Lenke til kommentar
TakeR^ Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Nå er det jo ikke bare msn som ikke funger å installere, det er hele live pakka. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Åja, eg var ikkje klar over at det var så mykje meir å ha på enn Messenger. Men dei har vel noko Fotoalbum og greier òg? Men då kan eg nok ikkje hjelpe deg trur eg, men eit messenger alternativ har eg. Hugser eg brukte ein del dMSN på PC, men no nytter er berre Adium til Mac. Det finnes noko liknande til PC òg uten at eg veit nøyaktig namnet på dette. Lenke til kommentar
TakeR^ Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Ok Er ikkeno big deal, men irriterer meg at den feilmeldingen kommer opp, og finner ikke noen info om den noen steder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå