Nektard Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 heihei tror og håper jeg har postet riktig! Tenkte å sette meg ned å se en film på pc'n siden jeg er syk, og tenkte å unne meg litt ekstra kvalitet så satt på en hdfilm. Starta opp VlC som viste seg å være helt ubrukelig, etter litt søking på nettet fant jeg ut at jeg burde laste ned mediaplayer classic fra cccp-project.net. Dette funket kjempebra helt til 3 min ut i filmen, da det startet å hakke. Da spolte jeg litt uti filmen og det gikk bedre, men etter 2-3 min startet hakkinga igjen. Er på en måte masse småhakking i lyd og bilde, noen som vet hva som er feil? er en gammel drittpc btw, men rart at den kjører smooth i 2-3 min. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
War Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kan du poste hardwaren? Skjermkortet, ram osv? Film fra HHD eller dvd? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Kan du poste hardwaren? Skjermkortet, ram osv? Film fra HHD eller dvd? aner ikke er som sagt en gammel drittpc, klarte å helle vann i min stasjonære så fikk mammas gamle laptop! sikkert 512mb ram eller noe kanskje 1024 Lenke til kommentar
mungo Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Bare et forslag: Hvis du ikke gidder finne mer info om maskinen din kan du bare glemme å få flere svar. Ta en titt i enhetsbehandling og se på My computer - høyreklikk og velg egenskaper for å finne ut om cpu og ram. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 På mediaavspillere anbefaler produsenten å sette inn en 2gb minnepenn så bluray-drevet får en buffer så det ikke lagger. Det kan være at den ikke leser like fort som den spiller , fra en harddisk skjer dette ofte på laptoper som har 5k rpm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå