simers Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei... Trenger anbefaling til et program for å lage et flash fotogalleri. Det må være mulig å legge inn tekst på bildene, og det hadde vært det beste om programet var gratis. Her søkt en del, men finner ikke noe som ser ok ut.... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Må det være flash da? Ajax fungere jo fint til å vise bilder Lenke til kommentar
simers Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Må det være flash da? Ajax fungere jo fint til å vise bilder Nei, må vel ikke det. Så lenge resultatet ser bra ut, og alle browsere skjønner det, så er det samme f... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Du ville lage det selv eller installere ett ferdig galleri? Selv bruker jeg Wordpress på min side med en plugin som gir meg ett flott ajax galleri Lenke til kommentar
simers Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Har en side som jeg har lagd selv med dreamweaver. Har også et galleri som er eksportet ut fra picasa. Dette ser forsåvidt greit ut, men vil ha litt flere valg, som f.eks tekst, overganger, etc.. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Eer vel egentlig å bare google ajax gallery så finner man mye rart feks her Men hvor er det du hoster siden da? Tipper du trenger tilgang til databaser som feks mysql. Så vil jeg egentlig anbefalt deg å ta en titt på wordpress hvis du ikke blir fornøyd med siden din (det ble ikke jeg) så installerer du det så har du fint administrasjonspanel bak siden så kan du designe utseendet selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå