Smårips Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei=) Vi er 5 jenter som reiser til Kos, Hellas, 16.juli. Vi er der i to uker. Flere som skal? Forslag til gode utesteder og strender? Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Med to uker der burde dere jo ha massevis av tid til å teste alt selv Men dere kan sjekke denne diskusjonen om Kos for noen tips: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=800034 Pass dere for gratis drinker, for de prøver ofte å få jenter fulle så de skal gå med på perverse sexleker Lenke til kommentar
blålys Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Vi er en guttegjeng på 12 som skal til Kos neste sommer! Vi reiser nedover 30.juli da, det er vel antageligvis den dagen dere reiser hjem vil jeg tro. Vi skal være der 2 uker sjæl, kommer til å bli feeett! Lenke til kommentar
hanna92 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei vi er 7 jenter som også reiser til Kos 30. juli to uker vi å! har hørt mye bra og gleder oss kjempemye!!! Lenke til kommentar
E-spen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fant denne nye nettsiden: Skal Til Syden Passer vel perfekt til dere som leter etter andre som skal til samme reisemål Lenke til kommentar
Smårips Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Poenget var no å få reisetips då men jaja...reisekamerater har vi mange av!! Lenke til kommentar
wrn92 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Denne ble laget for en uke siden, allerede 67 medlemmer som skal til Kos sommeren 2010. http://www.facebook.com/group.php?gid=2394...7316&ref=mf Lenke til kommentar
Teq85 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 tips: dagstur til Paradise Beach...nyyyyydelig..! vannet er krystall klart,langrunnt,ren sand,masse moro vannsport(falt av sånn plast ring etter båten langt langt uti der og kunne forsatt se bånn).Kos har også sine kulturelle servedigheter som er verdt og sjekke ut. ellers er Rose Bar et ypperlig sted og slappe av på,hyggelig betjening,fantastisk drinker,go mat og is som smelter bare du ser på den.og ikke minst en EKTE gresk bortgjemt gresk resturang,maten kan ikke sammelignes med turist maten.Tarzan Bar på Lambi stranden.Teamet er som sagt jungelen,hehe,artig som hel.når vi spiste der så fikk vi gratis drink av eieren og betjenninga var helt fenomale.var der i 08 og reiser nå i år,gleder meg! hmm.bargata var veeldig livelig og jeg laangt i fra edru så husker ikke stort,men jeg bemerket meg West:)håper dere får en flott reise ihvertfall:) Lenke til kommentar
Ananasjuice Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Noen som tidligere har vært på kos i midten av august? Lurer på hvordan partyfaktoren er på den tiden av sommeren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå