Fotofashion Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Tittelen sier seg selv for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Dramatisk og flott! Vakker lyssetting og en nydelig tittel. Det eneste jeg tenker er at jeg ville ha foretrukket å ha jenta sittende på knærne mens "sjelen" går ut i fra brystet, men det blir nok smak og behag. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 (endret) ser for meg mer smerte hos en person som er i foster stilling.. en knestående . Endret 10. november 2009 av DeViSoR Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 snodig med så mye views og så lite kommentarer Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Et av dine bedre bilder etter min mening Eric! Jeg vet ikke helt hvor mye jeg liker kvaliteten på røyken/sjelen som drar av gårde, ser litt homemade ut, og jeg tror jeg ville ha midtstilt røyken/sjelen. Ellers veldig bra Me like Lenke til kommentar
boos Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg synes avbildingen av selve modellen er bra. Fint lys og fine skygger. Nesten som en skulptur. Tror en kropp av henne uten "sjelen" kunne blitt like bra / bedre. boos Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 takkker takker.. ligger en versjon, av kun henne på bloggen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå