asyrst Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 jeg har en optisk (ikke trådløs) mus. Jeg har en helt hvit musmatte. Når musen står stille en stund, beveger den seg sakte oppover. Kan det være fordi jeg har en ensfarget musmatte? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 optiske muser er sensitiv på alt som kan gi reflesjon for eks. speil eller lyse farver glass og videre Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 optiske muser er sensitiv på alt som kan gi reflesjon for eks. speil eller lyse farver glass og videre ja... Er det sånn at det ikke er så lett å registrere forskjeller på en helt hvit musmatte...? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 jeg har en optisk (ikke trådløs) mus. Jeg har en helt hvit musmatte. Når musen står stille en stund, beveger den seg sakte oppover. Kan det være fordi jeg har en ensfarget musmatte? Enten det, eller så lukter det ost av musematta. Det er vel ikke musa som beveger seg vel. Er dette tilfelle, anbefaler jeg deg å slå den ihjel. Er det peker`n på skjermen, så lar du den leve. Det var bare morsomt ment, ikke for å fornærme. Lenke til kommentar
DjViper Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 hvis musa di vandrer, så tror jeg det er påtide at du skifter dame :wink: Lenke til kommentar
xes Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 halla, der. tror det er sånn at den "leser" porer på overflaten. dvs. hvis underlaget er helt glatt, som f.eks. glass vil det funke dårlig. farge spiller ikke så stor rolle tror jeg. prøv med et a4 ark som underlag, kanskje... mvh. Xes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå