Gå til innhold

Windows Steady state - Andre prog som gjør samme jobb?

L0mp3

Anbefalte innlegg

Jeg sitter å tester ut Steaty State. Siden jeg jobber på en bedrift hvor vi har laptoper til utlån. Disse får jo alltid masse rart instalert som gjerne ikke skulle vært der.

Mitt ønske er da:

At bruker skal kunne jobbe med pc normalt, men at ved en restart skal alt slettes. Tom PC med bare de programmene og oppdateringene som jeg har lagt inn og lagrt på "imaget".

Steady state får jeg bare til å rulle tilbake etter hver reboot eller etter en gitt dato. Har også problemer med at pcn henger seg når jeg skal avslutte pcn. Dette er XP.

Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

som jeg ser det, har du ikke bruk for et annet program

in Windows Steady State må du slå på " Windows Disk Protection/WDP ":

Windows Disk Protection clears all changes to the operating system partition whenever you restart the computer. When disk protection is turned on, it creates a cache file to retain all the modifications to the operating system or program directories. Histories, saved files, and logs are all stored in the cache file which is created on the system partition. At intervals you designate, Windows SteadyState deletes the contents of the cache and restores the system to the state in which disk protection was first turned on.:

http://alfred.co.in/software/windows-stead...-your-computer/

ser i bilde nr 3 ( oransje farge )

Windows Disk Protection må du slå på selv:

http://www.microsoft.com/windows/products/...protection.mspx

lykke til

Endret av p@ge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...