abene Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Norman er klar med egen løsning mot søppelpost og phishingforsøk. Les mer Lenke til kommentar
punar Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Fint om vi kunne fått litt info om hvordan denne pakka måler seg opp mot "Useriøs Epost" funksjonen som allerede er innebygget i Windows Mail og Outlook. Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Gmail fungerer utmerket for meg, mailtjeneste basert på nedlastning til pc er "so last year" Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Gmail fungerer utmerket for meg, mailtjeneste basert på nedlastning til pc er "so last year" Det har jo SÅ mye med saken å gjøre. Dessuten så er ikke mailklient på pc = pop3 (eller nedlasting på pc som du kaller det). Man har fortsatt imap og exchange Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Hmmm jeg foretrekker imap og pop3 fordi det gjør at jeg slipper å starte webbrowser og logge inn for å bare lese mailen min. edit: ops, off-topic. Anti-spam er kjekt da Endret 11. november 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå