Gå til innhold

Vil ha Gullnummer [9000XXXX]

Anbefalte innlegg

Du kan ikke spørre om et spesielt nummer, de på expert får opp en liste de kan velge. Det er ikke veldig gode numre du kan velge for 2500 hos telenor. Stort sett numre der nå som ender med tre like siffer. Ellers alt tilfeldig.

Så hvor mener du jeg skal kunne skaffe meg et 9000 xxxx nummer? Sier du at det ikke er mulig, eller at jeg må kjøpe ett på finn.no for 250 000 kr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han sier at de aller enkleste numrene alleredet er opptatt av personer, og du må da betale MYE for at de skal selge de.

Faen, jeg ville jo ha et enkelt nummer... Men hvordan skal jeg få tak i de som ikke står oppført i 1881 eller gulesider? Litt vanskelig å kjøpe ett nummer man ikke kan finne :(

Lenke til kommentar
Han sier at de aller enkleste numrene alleredet er opptatt av personer, og du må da betale MYE for at de skal selge de.

Faen, jeg ville jo ha et enkelt nummer... Men hvordan skal jeg få tak i de som ikke står oppført i 1881 eller gulesider? Litt vanskelig å kjøpe ett nummer man ikke kan finne :(

I en annen tråd er det en link til Chess, der en kan søke på de fire siste sifrene i seriene til Chess. Du kan jo velge måned og årstall med to siffer hver om det er ledig for en dato, en tallrekke 4321, 2345 osv eller 4 like.

Lenke til kommentar

Ganske lett om du har en telefon ;) Ring dem :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...