bad__ip Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Du kan ikke spørre om et spesielt nummer, de på expert får opp en liste de kan velge. Det er ikke veldig gode numre du kan velge for 2500 hos telenor. Stort sett numre der nå som ender med tre like siffer. Ellers alt tilfeldig. Så hvor mener du jeg skal kunne skaffe meg et 9000 xxxx nummer? Sier du at det ikke er mulig, eller at jeg må kjøpe ett på finn.no for 250 000 kr? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Han sier at de aller enkleste numrene alleredet er opptatt av personer, og du må da betale MYE for at de skal selge de. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Han sier at de aller enkleste numrene alleredet er opptatt av personer, og du må da betale MYE for at de skal selge de. Faen, jeg ville jo ha et enkelt nummer... Men hvordan skal jeg få tak i de som ikke står oppført i 1881 eller gulesider? Litt vanskelig å kjøpe ett nummer man ikke kan finne Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Han sier at de aller enkleste numrene alleredet er opptatt av personer, og du må da betale MYE for at de skal selge de. Faen, jeg ville jo ha et enkelt nummer... Men hvordan skal jeg få tak i de som ikke står oppført i 1881 eller gulesider? Litt vanskelig å kjøpe ett nummer man ikke kan finne I en annen tråd er det en link til Chess, der en kan søke på de fire siste sifrene i seriene til Chess. Du kan jo velge måned og årstall med to siffer hver om det er ledig for en dato, en tallrekke 4321, 2345 osv eller 4 like. Lenke til kommentar
erikjorstad Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Han sier at de aller enkleste numrene alleredet er opptatt av personer, og du må da betale MYE for at de skal selge de. Faen, jeg ville jo ha et enkelt nummer... Men hvordan skal jeg få tak i de som ikke står oppført i 1881 eller gulesider? Litt vanskelig å kjøpe ett nummer man ikke kan finne Ganske lett om du har en telefon Ring dem Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har +47 - 47 xx 00 00 om du vil kjøpe neitakk, vil ikke ha noe 47 nummer... Skal du ha ein halv million då?????? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har +47 - 47 xx 00 00 om du vil kjøpe neitakk, vil ikke ha noe 47 nummer... Skal du ha ein halv million då?????? Nei, skal ha ett 9000 XXXX nummer xD Men sier ikke neitakk til en halv million heller Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 911 11 111 ? Såvidt jeg kan se er ikke det nummeret registert hos noen operatører. Sikker på at dette er en seriøs selger? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Aner ikke, men mange nummer som ikke er registrert, men i butikkene sier de at de er opptatt! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Selv så søkte jeg litt på chess sin sak, og der fikk jeg nummeret 47x7477x (der x er like seff) for 250kr. Ikke så galt hvis man sier to og to tall... Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har: 98 88 88 XX (xx er samme tall) Er brukt, så om det er i interesse da vet jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå