Gå til innhold

SVART TV- skjerm i Spania

Anbefalte innlegg

Jeg vil se "nyhetene" på min TV.

Jeg har koplet til min TV-skjerm med riktig original-kabel fra PC til TV, men bildet kommer kun i sort/hvit, lyd er perfekt. Dette gjelder også ved avspilling av DVD på PC. På PC`n er alt perfekt, men fargene "forsvinner" på vei til TV`n. Er det noen som vet hvordan jeg kan få farger på TV ? Kjører XP Home versjon.

Takker til dere som engasjerer dere i mitt STORE problem.

Som dere sikkert skjønner er jeg helt "grønn" på dette området så jeg håper på grei og forståelig fremgangsmåte.

Spaniaboende TV-titter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også skjønner at det er noe "feil", men HVA? og som jeg skrev er jeg passe "grønn" og vet veldig lite om data, og vet ikke hvordan eller HVA jeg skal søke etter på event. GOOGLE !!! Hadde vært greit å fått en forklaring på HVOR i min maskin jeg skulle gått inn og sjekket om jeg har konfigurert PAL eller hva???? Men takker for din respons.

Lenke til kommentar

Dette er et problem som er en gjenganger her på forumet.

Siden det er mange forskjellige måter å fikse problemene på anbefaler jeg at du selv søker i forumet.

Søk på: " bare sort hvit" , "Ikke farger"......du forstår?

Du kan jo først og fremst være sikker på at du bruker rett ingang på tv en din. Og at du bruker rett "tv av" innstilling. Prøv alle innganger og innstillinger på tv en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...