outern Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noen som har peiling på hvordan jeg kan skaffe mer penger på vanlig spilling. Ikke noe hjemme mekka turneringer osv. Finnes det noen trainer eller koder eller noe som funker? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Du bruker Editoren. Ligger i spillmappen. Load databasen du bruker og gå inn og still inn så mye penger du vil. Du må starte ny game for at det skal funke. Lenke til kommentar
outern Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Når jeg har loadet databasen og etter jeg har gjort endringer så heter database filen config, stemmer dette? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Når jeg har loadet databasen og etter jeg har gjort endringer så heter database filen config, stemmer dette? Det vet jeg ikke siden jeg ikke har brukt editor siden fm05, men du må lagre databasen på nytt etter du har fikset tingene, så må du velge den da starter opp spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå