Wattengård Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det var et spill som var med Giga i fullversjon på 90-tallet engang. Selve spillet var ganske kult, men intromusikken var nesten kulere. Det var en 90's techno-ish sak med mannlig vokal og FM-synth trommer Jeg klarer ikke å huske hva spillet het, og husker heller ikke hvem som laget det. Bare at det var et norsk selskap. Noen som husker? -C- Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Enaste norsk produsert skyte spill jeg kan huske (og som fikk kanon bra andmeldelser) er Project IGI. De laget også IGI 2, men denne var en god del dårligere mottatt. Var ganske så kule, hadde også brett som foregikk i norge. I 90 tallet gave de ut Joint Strike Fighter...men dette er et fly spill. Men det du snakker om intro musikken, du blander ikke med en fan laget video av spillet? Som denne: Endret 10. november 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Neinei... Shoot'em'up er ikke det samme som FPS... Shoot'em up er type R-Type, 1942, osv. Ofte sidescrollende, med masse skyting... Det var et slikt spill... Og jeg lurer på om det het noe med Star... -C- Lenke til kommentar
Miraclesleeper Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg er nesten helt sikker på at du tenker på Interpose. Og sangen finner du her: http://www.youtube.com/watch?v=Nq65LHVJn0E Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Oje! Der var den ja Digga låten der. Den er fortsatt kul... Spillet var også kult. Hvem var det som laget det da? Edit: Fant en omtale på dosspirit.net. Twilight Zone Software som laget det... Eksisterer det noen derfra lenger da? -C- Endret 12. november 2009 av ChristianW Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Gratitious trivia: Han som har lagd låta er broren til Stephan Groth som er hovedmannen i Apoptygma Berzerk. Han har vel bidratt litt til Apoptygma også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå