dronjom Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg misforstod trådemnet, trodde det hadde med en link jeg ikke måtte trykke på som lå inne i emnet, derfor måtte jeg inn å kikke på hva jeg ikke forstod, så da begikk jeg et lovbrudd i uvisshet som å bli bøtelagt for å snorke. Gadd ikke tenke så mye da jeg leste trådemnet så jeg klikket meg inn for å kikke med en gang Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg misforstod trådemnet, trodde det hadde med en link jeg ikke måtte trykke på som lå inne i emnet, derfor måtte jeg inn å kikke på hva jeg ikke forstod, så da begikk jeg et lovbrudd i uvisshet som å bli bøtelagt for å snorke. Gadd ikke tenke så mye da jeg leste trådemnet så jeg klikket meg inn for å kikke med en gang Det var egentlig det jeg gjorde her og. Og jeg stalker deg, for jeg mistenkte at du skulle bruke denne unnskyldningen og Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg klikket på tråden for å ilustrere at trådstarter ikke er min sjaf og kan bestemme hva jeg skal trykke på Lenke til kommentar
martita Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 man godtar da ikke å få et "forbud" uten en grunn! såklart må man test det ut Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg misforstod trådemnet, trodde det hadde med en link jeg ikke måtte trykke på som lå inne i emnet, derfor måtte jeg inn å kikke på hva jeg ikke forstod, så da begikk jeg et lovbrudd i uvisshet som å bli bøtelagt for å snorke. Gadd ikke tenke så mye da jeg leste trådemnet så jeg klikket meg inn for å kikke med en gang Har du hørt om punktum? Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Bad_ip er innpå tråden.. igjen! : D Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Xsandri er inne på tråden igjen. BTW. Tror jeg var nummer 1337 til å trykke på tråden xD Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nå synes jeg du må slutte å gå inn på den tråden her Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 I couldn't help it.. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg var på d.no, ante fred og ingen fare, så blir jeg lurt inn på en tråd hvor jeg aldri skulle vært. Og i tillegg blir jeg tvunget til å blottlegge hvor dum jeg er. FML Lenke til kommentar
haakl Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Så slutt da faen haha, jeg skulle til å gå inn på linken, men klarte å lese hva det var nederst i venstre hjørne først! hah! victory is mine Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ooog der tapte du.. Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 ÅNEI IKKE DEG!!! :!: Lenke til kommentar
pctil5000 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hva faen gjør jeg her??? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Dakaj *person* da, somblir mobbet rundomkring på forumet men.. ÅNEI IKKE DEG!!! :!: Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har aldri ledd så godt av ett gullkorn før ÅNEI IKKE DEG!!!! Det skal jeg begynne å si til læreren min Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 DERE KLARER FOR FAEN IKKE OG RESPEKTERE NOEN MED SKIVEFEIL JEG DRITER I SKOLEN!!!!!!!!!. NÅ FÅR DERE VISE LIT RESPEKT SKJØNER DU DET!!! Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hahahaha.... Oups Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå