LordArild Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har dårlig selvkontroll? Bare ikke gi meg en stor blinkende rød knapp det står "selfdestruct" på ^^ Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ble nysgjerrig av emnetittel, derfor klikka jeg Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Flygende rektum, FluffyBeast, LordArild som leser emnet .. forklaring takk!!! Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Man MÅ jo trykke når det står at man ikke skal trykke Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Flygende rektum, FluffyBeast, LordArildsom leser emnet .. forklaring takk!!! Ti still, din rass. Hvis ikke snur jeg stolen min, leker bitch og bitchslapper deg Jeg klarte ikke dy meg. Det er min forklaring /cut //.- Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Klikket fordi jeg var nysjerrig, men... ehh... nei, ingen god unnskyldning... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Trykket aldri på emnet, så et smutthull i å trykke på "siste innlegg av". ^^ Samme her. Trykka på side 1. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Trykket aldri på emnet, så et smutthull i å trykke på "siste innlegg av". ^^ Samme her. Trykka på side 1. Luringer Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Var redd jeg skulle gå glipp av noe stort... Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Klikka fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre på mens jeg jobber Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Klikka fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre på mens jeg jobber For en jobb, en slik en vil jeg også ha Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fordi. Jeg trykker på alt som sier ikke trykk her. Og knapper. Jeg elsker knapper. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fordi jeg leste emnetittelen feil og forventet et lass med ekle linker man ikke skulle trykke på. Ala goatse, lemonparty, tubgirl, osv... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har dårlig selvkontroll? Bare ikke gi meg en stor blinkende rød knapp det står "selfdestruct" på ^^ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fail Kris. Den funkerer ikke. Jeg prøvde. Og Prøvde. Og Prøvde. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fail Kris. Den funkerer ikke. Jeg prøvde. Og Prøvde. Og Prøvde. +1 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 måtte ! Må trykke, bare MÅÅ trykke! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Må en eller annen mystisk måte så ble jeg dratt inn mot denne tråden, noe sa meg at jeg ikke burde, men jeg kunne ikke holde meg unna, så nå er jeg her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå