Kasku Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) OK, leken går ut på å IKKE trykke deg inn på denne siden så du kan lese emne, men siden du allerede er her inne så kan du jo skrive en forklaring på hvorfor du ikke klarte å holde fingrene av fatet. Sjekk antall visninger, så skal vi nok se at noen for mange, ikke klarer å holde fingrene av fatet! Endret 10. november 2009 av Kasku Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 I FAILED BECAUSE I FAILED! Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 ¡pǝlıɐɟ ı ǝsnɐɔǝq pǝlıɐɟ ı må lese alle threads! :O Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) the cake is a lie! Endret 11. november 2009 av topvulture 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 men siden du allerede er her inne så kan du jo skrive en forklaring på hvorfor du ikke klarte å holde fingrene av fatet. Trenger jeg noe forklaring for mitt besøk? ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg gjorde det fordi jeg stalker Jarmo. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 genial tråd btw Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg forstod ikke premissene..... Lenke til kommentar
Palme Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg trykket ikke, dvs. jeg er ikke her og har aldri vært her Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg trykket ikke, dvs. jeg er ikke her og har aldri vært her Hvorfor fikk jeg en feeling at noen lyver her? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvorfor fikk jeg en feeling at noen lyver her? Det er ingen løgn, Jarmo. Tråden eksisterer ikke. Vi eksisterer ikke. Diskusjon.no eksisterer ikke. Det er alt en del av en psykose du har. Du sitter akkurat nå i en polstret celle på et galehus i utkanten av Helsinki. Dette er bare en illusjon du har skapt for å slippe å møte realiteten. 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 its because the cake is a lie! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Trykket aldri på emnet, så et smutthull i å trykke på "siste innlegg av". Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Fordi du lurte meg! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvorfor fikk jeg en feeling at noen lyver her? Det er ingen løgn, Jarmo. Tråden eksisterer ikke. Vi eksisterer ikke. Diskusjon.no eksisterer ikke. Det er alt en del av en psykose du har. Du sitter akkurat nå i en polstret celle på et galehus i utkanten av Helsinki. Dette er bare en illusjon du har skapt for å slippe å møte realiteten. Åjaa? Jeg får vel ta pillene mine litt oftere da.. ^^ Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) you have now 7 days left of your life until you will face a horrible death Endret 11. november 2009 av topvulture Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvorfor fikk jeg en feeling at noen lyver her? Det er ingen løgn, Jarmo. Tråden eksisterer ikke. Vi eksisterer ikke. Diskusjon.no eksisterer ikke. Det er alt en del av en psykose du har. Du sitter akkurat nå i en polstret celle på et galehus i utkanten av Helsinki. Dette er bare en illusjon du har skapt for å slippe å møte realiteten. Åjaa? Jeg får vel ta pillene mine litt oftere da.. ^^ Det er derfor jeg er her for å minne deg på det. Jeg er egentlig favoritt-sykepleieren din som du har projisert som en bruker på det ikke-eksisterende forumet i din psykose. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Når det står ikke kikk så blir man jo nysjerrig, og MÅ klikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå