Gå til innhold

Den store IKKE klikk på emne tråden!

Kasku

Anbefalte innlegg

OK, leken går ut på å IKKE trykke deg inn på denne siden så du kan lese emne, men siden du allerede er her inne så kan du jo skrive en forklaring på hvorfor du ikke klarte å holde fingrene av fatet.

Sjekk antall visninger, så skal vi nok se at noen for mange, ikke klarer å holde fingrene av fatet!

Endret av Kasku
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor fikk jeg en feeling at noen lyver her? :whistle:
Det er ingen løgn, Jarmo. Tråden eksisterer ikke. Vi eksisterer ikke. Diskusjon.no eksisterer ikke. Det er alt en del av en psykose du har. Du sitter akkurat nå i en polstret celle på et galehus i utkanten av Helsinki. Dette er bare en illusjon du har skapt for å slippe å møte realiteten.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er ingen løgn, Jarmo. Tråden eksisterer ikke. Vi eksisterer ikke. Diskusjon.no eksisterer ikke. Det er alt en del av en psykose du har. Du sitter akkurat nå i en polstret celle på et galehus i utkanten av Helsinki. Dette er bare en illusjon du har skapt for å slippe å møte realiteten.

Åjaa? Jeg får vel ta pillene mine litt oftere da.. ^^

Lenke til kommentar

Åjaa? Jeg får vel ta pillene mine litt oftere da.. ^^

Det er derfor jeg er her for å minne deg på det. Jeg er egentlig favoritt-sykepleieren din som du har projisert som en bruker på det ikke-eksisterende forumet i din psykose.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...