Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med hva jeg sier når jeg snakker med jente

Gjest Problemer med hva jeg sier

Anbefalte innlegg

Gjest Problemer med hva jeg sier

Hei, jeg er en relativt "spontan snakker" som sier det meste som kommer inn i hodet mitt uansett om jeg snakker med jente eller gutt, noen jeg kjenner godt eller aldri har møtt før. Men dette kommer såpass negativt ut når jeg snakker med jenta jeg liker, jeg føler at jeg fremstår som i dårlig form, lat og med dårlige vaner for henne og sier at jeg er dum hele tiden. Dette må jo være en riktig turn-off for henne, om hun i det hele tatt skulle ha grunnlag for å like meg i det hele tatt..

Og har noen tips til samtaleemne, vi møtes oftest i 5 minuttere på feks skolen, ingenting avtalt, men tilfeldig stadig vekk, selv om vi går på en stor skole. Er også usikker på om hun ser på meg som venn eller mer, noen som har noen forslag til å finne ut det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først av alt, innse et par ting, jenter er som alle andre - de er bare mennesker, det vil si, ikke putt de på pidestall, ikke behandle de som prinsesser, ikke tenk "hva skal jeg si for at hun skal like meg" tenk heller; "hvordan kan jeg formidle at jeg er en kul person som hun vil ha i livet sitt". Det er bra at du er spontant, det er derimot IKKE bra at du overvurderer og analyserer alt du sier før du sier noe til henne, det viser usikkerhet, jenter vil ikke ha gutter som er usikre. Snakk om ting som intresserer deg, samme hvor sært det måtte være, hvorfor? fordi da klarer du å snakke med lidenskap i det du sier, og lidenskap er en god egenskap. I tilegg kan det være lurt å lære seg å føle empati ovenfor jenter og sette seg inn i deres verden og føle med dem. Lykke til. bottomline er; ikke ta deg selv så høytidelig, ikke vær redd for å si de villeste ting til henne, tror du de som faktisk får seg noe er de som er forsiktige fløtepuser? nei, det er hellerr stikk motsatt. jenter vil ha en mann som tør å gå for det han vil ha og tar ansvar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...