Gå til innhold

Spørreundersøkelse angående kjønnsforskjeller i sjangerpreferanser innen videospilling

Ketsumeishi

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg studerer ved Institutt for Medier og Kommunikasjon i Oslo og ønsker å utføre en spørreundersøkelse for å finne ut om det eksisterer kjønnsforskjeller innenfor sjangerpreferanser ved videospilling.

Spørreskjemaet består av kun 19 spørsmål og tar ca. 2 minutter å besvare. Opplysningene du gir i spørreskjemaet vil bli behandlet konfidensielt og anonymt. Du kan la være å delta i undersøkelsen. Du kan også trekke deg fra undersøkelsen når som helst.

Her er en link til spørreskjemaet:

https://nettskjema.uio.no/answer.html?fid=42616&lang=no

Jeg håper at du har anledning til å svare på undersøkelsen.

Endret av Ketsumeishi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva laveste alder skal være kan selvsagt ikke vi kommentere uten å kjenne premissene gitt i oppgaven. Når laveste alder er definert fra 18-21 så må man gå ut i fra at dette er laveste aldersgruppe trådstarter ønsker å samle informasjon fra. Er man under 18 år faller man altså utenfor spørreundersøkelsen og man bør selvsagt ikke delta da det er med på å ødelegge resultatene. Om jeg eksempelvis laget en spørreundersøkelse om spisevaner blant barn mellom 5-12 år ville jeg naturligvis ikke at personer utenfor denne aldersgruppen skulle delta i undersøkelsen.

Lenke til kommentar

No ser eg ikkje heilt kvifor vi under 18 er irrelevante når det kjem til kjønnsforskjeller i sjangerpreferanser. Testosteronsprengte gutter og jenter i tenåra er med på å skape ein slik kjønnsforskjell.

Det er jo eigentleg ikkje nokon hemmeligheit at gutter speller meir FPS enn jenter.

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...