Gå til innhold

Reiser til USA!

GRIM87

Anbefalte innlegg

HEi jeg skal reise en måned på livs opplevelse til USA. Jeg lurer derfor på om dere har noen ideer om hva jeg kan ta med meg av " stash " som jeg kan selge med fortjeneste hær i norge :) ? Ting som f.eks ikke selges hær men er lovlig, ting som det er stor etterspørsel på osv ..... :) åpen for alt av _gode_ forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joggesko er mitt forslag.

Utover det så ville jeg tenkt på at klær er vanskelig, husk de skal passe mottakeren. Du bør også være forsiktig med overvekt, det er dårlig bussiness.

Jeg hadde droppet det og heller brukt energien på ferien istedenfor logistikken rundt det greiene der, tror ikke du vil tjene allverden uansett.

Lenke til kommentar
Joggesko er mitt forslag.

Utover det så ville jeg tenkt på at klær er vanskelig, husk de skal passe mottakeren. Du bør også være forsiktig med overvekt, det er dårlig bussiness.

Jeg hadde droppet det og heller brukt energien på ferien istedenfor logistikken rundt det greiene der, tror ikke du vil tjene allverden uansett.

sant det vil jo bare tjene småpenger :p

du bruker jo mere penger på å komme seg dit =P

Lenke til kommentar

ja seff, poenget med turen er ikke å tjene penger, men litt gøy å komme hjem med noe som man kan få litt igjen for ;) Når jeg er i andre land f.eks hellas, kjøper jeg med meg en drøss med røyk kartonger, å det får jeg jo nærmest dobbelt tilbake for:p Koster lite, tar lite plass, grei avkastning ;)

Lenke til kommentar
ja seff, poenget med turen er ikke å tjene penger, men litt gøy å komme hjem med noe som man kan få litt igjen for ;) Når jeg er i andre land f.eks hellas, kjøper jeg med meg en drøss med røyk kartonger, å det får jeg jo nærmest dobbelt tilbake for:p Koster lite, tar lite plass, grei avkastning ;)

Du smugler da? Er vel begrenset hvor god forretning det er å holde seg innenfor kvoten.

Lenke til kommentar
I USA selger de jo endel medisin reseptfritt, feks våkne- og sovepiller, samt sterke antiforkjølelsesmidler osv. Jeg vet ikke lovligheten av å ta med dette hjem. J

Det ville jeg ha vært veldig forsiktig med. Du havner veldig fort innunder narkolovene og da vanker det en skikkelig smekk...

Lenke til kommentar

Uhm, jeg ville heller satset på pc'r ol.

Mac'er f.eks er råbilling i statene fremfor i Norge.

Kjøp en Mac til 10 der, og selg for 15 her. Mye lettere enn å kjøpe ulovlige legemiddler :p

Og ja, det er ikke lov å ta med legemiddler over grensen til Norge for annet enn til eget bruk, og da kun godkjente legemiddler her til lands.

Så det du ikke får kjøpt over skranken her, får du heller ikke lov å ha med igjennom tollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...