GRIM87 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 HEi jeg skal reise en måned på livs opplevelse til USA. Jeg lurer derfor på om dere har noen ideer om hva jeg kan ta med meg av " stash " som jeg kan selge med fortjeneste hær i norge ? Ting som f.eks ikke selges hær men er lovlig, ting som det er stor etterspørsel på osv ..... åpen for alt av _gode_ forslag Lenke til kommentar
peacee Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 spill har hørt det er billig der nede. røyk er også billig der =) har hørt at spill koster rundt 100 NOK der nede. i norge kan du jo selge dem billig for 400 da tjener du jo 300 kroner =) Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 hær i norge Så vidt jeg vet er det bare forsvaret som har lov til å drive med hær i Norge. Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 hær i norge Så vidt jeg vet er det bare forsvaret som har lov til å drive med hær i Norge. HEHEHEHEHEHEHEHEHEHHE HEH .... hehhhh... heh..... Det var morsomt....................... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Joggesko er mitt forslag. Utover det så ville jeg tenkt på at klær er vanskelig, husk de skal passe mottakeren. Du bør også være forsiktig med overvekt, det er dårlig bussiness. Jeg hadde droppet det og heller brukt energien på ferien istedenfor logistikken rundt det greiene der, tror ikke du vil tjene allverden uansett. Lenke til kommentar
peacee Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Joggesko er mitt forslag. Utover det så ville jeg tenkt på at klær er vanskelig, husk de skal passe mottakeren. Du bør også være forsiktig med overvekt, det er dårlig bussiness. Jeg hadde droppet det og heller brukt energien på ferien istedenfor logistikken rundt det greiene der, tror ikke du vil tjene allverden uansett. sant det vil jo bare tjene småpenger du bruker jo mere penger på å komme seg dit =P Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 ja seff, poenget med turen er ikke å tjene penger, men litt gøy å komme hjem med noe som man kan få litt igjen for Når jeg er i andre land f.eks hellas, kjøper jeg med meg en drøss med røyk kartonger, å det får jeg jo nærmest dobbelt tilbake for:p Koster lite, tar lite plass, grei avkastning Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hvor bor du? Om du bodde i nærheten kunne jeg sikkert gitt deg oppdrag. Og spørrs hvor mye fortjeneste du ønsker fra varene. Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Kr.sand Men jeg trenger flere ideer folkens Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 ja seff, poenget med turen er ikke å tjene penger, men litt gøy å komme hjem med noe som man kan få litt igjen for Når jeg er i andre land f.eks hellas, kjøper jeg med meg en drøss med røyk kartonger, å det får jeg jo nærmest dobbelt tilbake for:p Koster lite, tar lite plass, grei avkastning Du smugler da? Er vel begrenset hvor god forretning det er å holde seg innenfor kvoten. Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 No risk no fun;) så lenge det ikke er helt texas galt Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har ingen problemer med at du gjør det, er begrenset hvor mange kartonger du får med deg, bare husk det at det ikke skal så mye kontroll før dette blir et stort tapsprosjekt istedenfor. Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Sant nok men se bort ifra røyk nå, jeg tror ikek jeg tar med meg noe av det, jeg er ute etter ideer til andre ting med samme avkastning Noe jeg ikke tenker på? noe folk vil ha i norge som ikke kan fåes ? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 I USA selger de jo endel medisin reseptfritt, feks våkne- og sovepiller, samt sterke antiforkjølelsesmidler osv. Jeg vet ikke lovligheten av å ta med dette hjem. J Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Ja stemmer, har hørt de forkjølelse medikamentene faktisk er relativt gode..... men jeg vet ikke hva slikt heter noe annet? any1 ? Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 I USA selger de jo endel medisin reseptfritt, feks våkne- og sovepiller, samt sterke antiforkjølelsesmidler osv. Jeg vet ikke lovligheten av å ta med dette hjem. J Det ville jeg ha vært veldig forsiktig med. Du havner veldig fort innunder narkolovene og da vanker det en skikkelig smekk... Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Uhm, jeg ville heller satset på pc'r ol. Mac'er f.eks er råbilling i statene fremfor i Norge. Kjøp en Mac til 10 der, og selg for 15 her. Mye lettere enn å kjøpe ulovlige legemiddler Og ja, det er ikke lov å ta med legemiddler over grensen til Norge for annet enn til eget bruk, og da kun godkjente legemiddler her til lands. Så det du ikke får kjøpt over skranken her, får du heller ikke lov å ha med igjennom tollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå