Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp, han er jomfru!

Optimistisk

Anbefalte innlegg

Tall fra Norge viser at blant 14-åringer har bare 3,5% av jentene hatt samleie og 2,2% av guttene. For 15-åringer er de tilsvarende tall 9,9% og 5,2%. Den seksuelle debutalder for jenter er gjennomsnittlig 17,3 år for jenter og 18 år for gutter.

Hele 25 % av guttene og 17 % av jentene hadde ennå ikke hatt samleie da de var 19 år.

enn å ha seg med et felleshøl.

Du tuller ?

(måtte nesten le litt av felleshøl :p)

Endret av clickz101
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som om dette med sex har blitt bare mas de siste årene, hvor man skal være først, ha seg med mange men samtidig ikke for mange, og selvfølgelig skal man nærmest gis en karakter på terningen da det er prestasjonsidrett på høyt nivå. Hele opplegget virker rett og slett litt masete og kjipt, og egentlig ikke noe som høres særlig fristende ut. Det at enkelte evt. ser på at noen er jomfru som en deal breaker, er jo bare en grunn til å fnyse av vedkommende. Hvis det er det som er det viktige for noen, er de ikke verdt å bruke tid på.

Selv gir jeg mer og mer f generelt, da hele opplegget rundt sex nærmest virker litt kynisk og skal være noe man gjør kun for å gjøre det. Er vel nesten en slags protest mot maset, men jeg er nok en eldre jomfru enn de fleste som klager rundt om (kombinasjon av frivillig/ufrivillig).

Forøvrig tror jeg mye av grunnen til at noen debuterer seinere enn andre kommer an på omgangskretsen. Jeg har alltid hatt en liten omgangskrets, og innenfor denne har det egentlig aldri vært potensielle situasjoner som har kunnet lede til noe for min del. Kan jo ha noe med at jeg ikke har flørtegenet å gjøre selvsagt, og nok er mer kompisaktig samme hvem jeg snakker med, men likevel...

Endret av Dellers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er da vel bedre å ha sex med ei/en som er jomfru, en å ha seg med et felleshøl.

Unnskyld meg, men hva faen, er du 14 år gammel? :/

Synes ikke akkurat dette var så veldig saklig av deg Benneh. Likte posten din før dette, men å bare gå rett inn i personangrep var utrolig usaklig. Jeg er enig med Ch. Må jeg velge mellom en jomfru og "et felleshøl" så tar jeg selvfølgelig jomfruen. I don't do sloppy seconds :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

I don't do sloppy seconds :p

Jeg tror ikke dere har forstått at det blir ikke et krater rett etter man tar jomfrudommen til noen, men ok, dere kan jo få jobb som de eldre herrene i asia som reiser rundt og får betalt for å ta jomfrudommen til små piker :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

I don't do sloppy seconds :p

Jeg tror ikke dere har forstått at det blir ikke et krater rett etter man tar jomfrudommen til noen, men ok, dere kan jo få jobb som de eldre herrene i asia som reiser rundt og får betalt for å ta jomfrudommen til små piker :)

Les hva jeg skriver, ikke forvreng det jeg skriver. Sloppy seconds er ikke at du er andremann på lista, det er at du er andremann på lista den dagen. Felleshøl er noe veldig få gutter synes er attraktivt. Hvor står det at jeg kun liker jomfruer? Igjen, hvis du faktisk leser hva jeg skriver så ser du at jeg skriver at jeg helst liker noe midt imellom, men hvis jeg måtte velge mellom en jomfru og ett felleshøl så hadde jeg heller tatt jomfruen. Er ikke så digg å tenke på at hun løse allerede har vært rundt en gang idag, for å si det på en stygg måte.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Såklart, dersom du ikke puler på alt og alle du ser, hver en eneste fot på en stol eller en lysstople, eller alle vennene dine og vennene dems, DA er det noe galt med deg.

For real :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Såklart, dersom du ikke puler på alt og alle du ser, hver en eneste fot på en stol eller en lysstople, eller alle vennene dine og vennene dems, DA er det noe galt med deg.

For real :ph34r:

elendig

Du ja.

Lenke til kommentar

Synes det bare er teit xD Er ikke uvanelig å være jomfru når man er 18,19 år? Ihvertfall ikke for meg;P Er bare teit:P Jeg debuterte førstegang natta til jeg fylte 16 faktisk;P Men ligger ikke gjensomsnittet på 18år ellerno sånn uansett;P? Å Er jo ikke vits å bare ha random fylle sex uansett;P Kan være morsomt noenganger men ikke noe for meg, eller mange:P

Lenke til kommentar

Jeg finner det ganske trist at mange ser på de som er jomfruer som de som ikke kan få seg noe. At de rett og slett ikke får tak i noen å gjøre det med. Av og til sjokkerer det meg hvor kort noen tenker. De som faktisk venter til de er klare, og har en person de virkelig ønsker å ha sex med, burde få rimelig med credz for både tålmodighet og viljestyrke. Det er ikke alle som foretrekker å ta "det første og beste", om jeg kan si det slik. Ikke det at det er noe galt i å gjøre det når man er rundt 15-årsalderen. Man er klar når man er klar, rett og slett. Jeg tror det handler mest om det, egentlig.

Endret av Mitcha
Lenke til kommentar

Synes det bare er teit xD Er ikke uvanelig å være jomfru når man er 18,19 år? Ihvertfall ikke for meg;P Er bare teit:P Jeg debuterte førstegang natta til jeg fylte 16 faktisk;P Men ligger ikke gjensomsnittet på 18år ellerno sånn uansett;P? Å Er jo ikke vits å bare ha random fylle sex uansett;P Kan være morsomt noenganger men ikke noe for meg, eller mange:P

Jeg syns ikke du skriver som om du er 18-19 hvertfall :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Går utifra det Costrato sa var ironisk. Men uansett så tilfører det jo noe til debatten.

Og takk, takk TheWankership :)

Selvfølgelig er jeg ironisk. ^^ Prøvde å fremheve mitt poeng gjennom ironi. Synd ironi er vanskeligere å oppdage på nett :(

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det er absolutt ikkje krise viss du er 18 år og jomfru. Eg er ein gut på 26 og jomfru og har nettopp fått meg kjærast, så det er ingen grunn til å gje opp. Einaste problemet er at eg ikkje har fortalt det enno sidan eg er usikker på korleis ho vil reagere eller om ho vil tru på meg. Vi skal treffast på laurdag og har snakka mykje over msn om kva vi skal gjere, men ho veit ikkje at eg ikkje har opplevd dei tinga enno (men eg veit likevel kva eg har lyst til). Ho merkar vel at eg er uerfaren, så eg burde vel seie det? Er det nokon her som har støtt på denne situasjonen før?

Lenke til kommentar

Det er absolutt ikkje krise viss du er 18 år og jomfru. Eg er ein gut på 26 og jomfru og har nettopp fått meg kjærast, så det er ingen grunn til å gje opp. Einaste problemet er at eg ikkje har fortalt det enno sidan eg er usikker på korleis ho vil reagere eller om ho vil tru på meg. Vi skal treffast på laurdag og har snakka mykje over msn om kva vi skal gjere, men ho veit ikkje at eg ikkje har opplevd dei tinga enno (men eg veit likevel kva eg har lyst til). Ho merkar vel at eg er uerfaren, så eg burde vel seie det? Er det nokon her som har støtt på denne situasjonen før?

Har du vært borti det kvinnelige kjønnsorgan før, da?

Om du har det, så vet du jo allerede liten om hvordan ståheien er.

Teknikker og alt sånn er det ikke sikkert en "erfaren" person heller er god på.

Snakk heller med kjæresten din underveis om hva hun liker, fordi det varierer fra person til person :)

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...