Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp, han er jomfru!

Optimistisk

Anbefalte innlegg

Så mange tåpelig innlegg. Jeg er gutt og debuterte sent på grunn av at jeg var udugelig til å lese jenter, pluss at jeg hadde en forferdelig klesstil som ikke akkurat hjalp på. Jeg var vel som 99% av alle andre unge gutter kåt så og si 24/7 og kunne sikkert hoppa på det første og beste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tillegg virker det som det er veldig mange her inne som mener at dersom dette er tilfelle, må det være noe galt med deres sosiale antenner. Mener virkelig flertallet her inne dette?

Så lenge han er flink å lytte og prøve å gjøre en god jobb i senga, så har du ingen ting å frykte.

Jeg kan ikke skryte av mine sosiale antenner, og mistet jomfrudommen sent, men jeg er flink til å lære, og det merker jeg dama setter pris på ;)

Lenke til kommentar

Jeg må nesten stille spørsmålet; hvem bryr seg?

Noen ligger seg bygden rundt fra de ikke engang er lovlige, mens andre ikke gjør det. Hvorfor skal folk dømme andre som stikker seg ut i den ene eller andre enden av skalaen?

Det er da vitterlig ikke en konkurranse om å ha hatt flest/færrest seksualpartnere?

Det er da heller ikke noe galt med folk som ikke hopper på det første og beste? Noen elsker såkalte "one night stands", andre gjør ikke. La nå folk få lov til å gjøre det de liker selv! Samfunnet vi lever i går i større og større grad mot et "stikke-nesen-i-andres-saker"-samfunn, og jeg kan ikke helt si jeg liker det.

Har man hatt mange seksualpartnere er man "hore", "tøs" og "ludder.

Har man hatt få/ingen er man "utskudd", "socially inept" og så videre ...

Skal ikke være enkelt?

• Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har vært innom et par jomfruer, og personlig har jeg ikke lyst på fler. Nå er jeg mann, så jeg snakker om kvinnelige jomfrumer.

De negative sidene jeg ser:

- Det er somregel ikke så digg verken for deg eller henne å ta jomfrudommen hennes.

- Hun er uerfaren, dermed ikke så god, og ikke så leken i sengen.

- Hun får antakeligvis lyst på andre menn, fordi hun ikke har prøvd annet. (Har opplevd dette selv, og sett det gang på gang, og bare på forumet her kan man finne eksempler på dette.)

EDIT: Når det er sagt, så hadde jeg aldri sagt at jeg ikke ville være sammen med en dame på grunnlag av at hun var jomfru.

Endret av Nafanua
Lenke til kommentar

Dessverre har samfunnet blitt sånn at å ha sex er en prestasjon, da er man liksom den hippeste og kule på skolen hvis man først er ute.

Det er helt feil at det skal være sånn, man blir klar i forskjellige aldre. Og jeg syntes man skal respektere alle som er jomfru omså de er nokså mye eldre enn gjennomsnittet! De kommer dit en dag de også.

Jeg er ikke jomfru, sånn for the record.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Det der blir så dobbeltmoral atte fytte faen.

I det ene øyeblikket gir du utrykk for avsky overfor samfunnets fokus på sex som prestasjon, at dette er helt feil og folk bør få være i fred. Men du skal hvertfall ikke la det gå ubemerket hen at du selv har "prestert" saker og ting nei.

Du bærer jo selv på en sexmoral du avfeier som ubeleilig? Jeg håper du ser den overbærende, og ikke minst(med tanke på ditt såkalte standpunkt) ironiske tonen her:

(og for å underbygge ditt poeng om at samfunnet fokuserer på sex som en prestasjon, så er du ikke den første jeg har hørt sitte litt høyt på hesten sin)

Og jeg syntes man skal respektere alle som er jomfru omså de er nokså mye eldre enn gjennomsnittet! De kommer dit en dag de også.

Respekt snakker du om. "De kommer dit en dag de også", som om de som er jomfruer ikke er kommet like langt som deg? Som om sex, i motsetning til hva du "mener"(la oss være ærlige, du er ikke stort bedre eller annerledes enn "resten"), er et mål eller rettere sagt en prestasjon i seg selv. Komisk.

Skulle nesten, sånn for the record, lagt ved min status.

:thumbdown:

Bbald

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er da 18 og jomfru og merker det begynner å legge seg litt press nå. Har rotet med noen jenter og fått bj og blitt runka, men that's it. De fleste av vennene mine begynner å få seg damer nå og bli kvitt jomfrudommen sin. Jeg føler meg ikke som noe spesielt stort utskudd, jeg er ikke så populær som jeg burde vært, men er ikke helt retard da. Tror det største problemet mitt er at jeg er for kresen i forhold til hvordan jeg ser ut selv.

Det er et par jeg nok kunne ha "feid over" om jeg hadde jobbet bare litt for det. Jeg orker bare rett og slett ikke om jeg ikke liker dem og så langt har jeg ikke funnet noen jeg liker nok til å ha sex med. Da snakker jeg både utsende messig og personlighet, men mest utsende.

Jeg blir jo litt ukomfortabel når gutta begynner å skryte over hvor mange de har knulla og ja jeg er jo redd for at jeg skal ende opp med å bli 19 uten å få meg noe. Nå roter jeg også med jenter veldig sjeldent siden jeg ikke er så mye ute heller da så...huff. Har mest lyst på ei dame som jeg kan prøve litt forskjellig med. Dessverre ser det ikke ut til at jeg vil finne noen med det første.

ps: litt vittig at den koden jeg fikk så sto det noen random tall også "pleasur" hihi

• Liker 2
Lenke til kommentar

19 år og gutt, fremdeles jomfru. Fakta er at jeg kjenner flere som er i samme situasjon som meg, både de som vil være det og de som ikke vil.

For meg er forskjellen mellom de som ikke vil, og de som vil men får det ikke til. Selv har jeg tenkt i en del år at det på tide at det skjer, men samtidig er jeg fast bestemt på at det ikke skal være et random fylleligg. Kall meg sær, men jeg vil at første gang skal være noenlunde spesiell. Ja, jeg er klar over at mange mener det suger uansett... men for min del er jeg av den gamle sorten på dette. Har to andre kompiser som er fremdeles jomfru, og tenker på den samme måten. I det siste har jeg innsett at jeg må ta et grep hvis jeg skal finne den riktige jenta til dette, og når jeg finner henne så vil det skje. Skal ikke bare sitte på gjerdet og syte, som mange andre. Det kommer når det kommer.

Den andre gruppen er en kar jeg kjenner, som er absolutt opptatt av å få seg noe. Han tenker på det hele tiden, og babler alltid i fylla om det. Dog, så tar han ikke grep om sin egen situasjon og syter om sin triste skjebne. Dette er for meg den verste gruppen, for de innser ikke at deres desperasjon får jenter til å vike unna. Så, hvis du er en av dem... ta et tak i balla, og bli ferdig med det. Slutt å syt, for helvete.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Julebrusen

Jeg er vel den eneste av alle mine kompiser som fortsatt er jomfru (19år), og må si at det svir litt under noen få samtaler :) Tror problemet mitt er at jeg er veldig sjenert ovenfor jenter jeg får et godt øye til. Også det at jeg er veldig kresen, og heller ikke vil ha sex med noe helt, 100% random som min første gang, selvom tanken har streifet meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

20 og jomfu her, kjenner flere i samme situasjon, en av mine venner fikset det akkurat med ei hore, selv vil jeg ikke ta det den veien, og har egentlig ikke lyst å bare ta ei tilfeldig jente jeg aldri har sett før, selv om jeg har fått noen tilbud her og der av tilfeldige jenter, har aldri følt i de situasjonene at jeg har lyst.

Men i ettertid tenker jeg ofte at jeg kanskje skulle grepet sjangsen og fåt det overstått.

Lenke til kommentar

Slutt å stress gutta. Det er ikke så jævlig viktig. For meg var det jo litt sånn om å gjøre det fortest mulig, men følte meg ikke akkurat så veldig forskjellig etterpå at det gjorde noe. Merkelig stort antall som poster som gjester her. Er dere så redde for at samfunnet skal dømme dere? Hvis det er noen jeg dømmer, så er det vel mer jenter som går den andre veien (gutta blir ikke dømt på samme måte). Det er jo forsåvidt også feil å dømme de som er "løse", men jeg foretrekker nå heller noe midt imellom eller en jomfru enn en som har vært rundt på halve venneflokken.

Anyways, guest_gjesten_*: Du bringer ikke noe til denne debatten annet enn negativitet. Står vel ikke på vår høye hest vi som har hatt sex, når vi sier at det ikke er noe unormalt å være jomfru som gutt i en alder av 18+ år? Post med din vanlige login du.

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar
Merkelig stort antall som poster som gjester her. Er dere så redde for at samfunnet skal dømme dere?
Ja, det er tabu i samfunnet å være jomfu i denne alderen.

Men om noen spør men pleier jeg ikke å lyve om det, men ikke noe tema jeg tar opp på eget initiativ.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jomfruer er bare enda en gruppe vi kan peke på som forskjellige fra oss selv og basert på det kan føle oss overlegne ovenfor, evt. kan mobbe for å få oss selv til å føle oss bedre enn dem. Videre lyver mange og sier at de ikke er jomfru pga. slike holdninger.

Det er ikke noe spesielt ved sex, sex har pågått siden før det resulterte i arten homo sapiens sapiens. Ja, de aller, aller fleste av oss har en naturlig trang til å ha sex. Men jeg vil ikke anbefalle noen å ha sex kun for å ha sex. Vil heller ikke gå inn for å unngå sex når du har muligheten for det og er komfortabel med det, men inntil videre så er det bare å onanere.

Endret av KarlRoger
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om det er til noen trøst, så kjenner jeg flere,- godt over snittet sexy og kjekke gutter fra 18-20 om er jomfru, de ser rett og slett ikke poenget med å ha sex, bare for å ha det.

Og nei, er ikke bekjent med noen rar sekt :)

Er du en jente?

Mistenker at "snille" gutter sier "jeg knuller ikke hvem som helst, bare for å knulle" til jenter for å ikke virke "bad boy". Og da får han et "godt" rykte blant jentene.

Grunnen til at gutter sier de ikke tar hvem som helst, er som oftest fordi de ikke får seg noe.

Lenke til kommentar

Om det er til noen trøst, så kjenner jeg flere,- godt over snittet sexy og kjekke gutter fra 18-20 om er jomfru, de ser rett og slett ikke poenget med å ha sex, bare for å ha det.

Og nei, er ikke bekjent med noen rar sekt :)

Er du en jente?

Mistenker at "snille" gutter sier "jeg knuller ikke hvem som helst, bare for å knulle" til jenter for å ikke virke "bad boy". Og da får han et "godt" rykte blant jentene.

Grunnen til at gutter sier de ikke tar hvem som helst, er som oftest fordi de ikke får seg noe.

Er nok gutt jeg gitt :)

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Det å være jomfru er da virkelig ikke flaut i 2010.

Vi lever i et samfunn hvor folk kan vente så lenge de vil og begynne så tidlig de vil. (uheldigvis)

Jeg synes ikke det hadde vært flaut å være jomfru hvis jeg var 19. Jeg ville heller synes det var kjempeflaut å IKKE være jomfru når man er 14.

Det at man ikke skal være jomfru er et helt feil bilde av hvordan ting skal være. Alle er forskjellige og burde vente helt til de vet de er klare. Sex er ikke noe alle trenger, og absolutt ikke noe som burde forhastes.

-Bruk den tiden du trenger.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...