Optimistisk Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det er så mange her som skriver at de er sååå bekymret for at de fortsatt er jomfru, enda de er hele 17/18/19 år.. I tillegg virker det som det er veldig mange her inne som mener at dersom dette er tilfelle, må det være noe galt med deres sosiale antenner. Mener virkelig flertallet her inne dette? Jeg vet at dersom jeg hadde møtt en 19åring jeg hadde likt, så hadde jeg gitt faen i om han var jomfru eller ikke. Er det virkelig såå big deal som folk skal ha det til? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 De eneste jeg kjenner som er jomfru er utskudd... Kjenner utskudd som ikke er jomfru også selvfølgelig. Lenke til kommentar
Populært innlegg Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2009 Sex er livsfarlig. Man kan få barn! 40 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Du skal ikke ha sex før du blir gift! 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg PantZman Skrevet 10. november 2009 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2009 Sex er livsfarlig. Man kan få barn! Hun greide det tydeligvis uten sex... 22 Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er ikke gjennomsnittlig debutalder hos gutter rundt 18 år da? Det blir vel litt søkt og i så fall trekke frem kommentarer som "manglende sosiale antenner" eller "utskudd" hvis du er jomfru som 18-åring. 7 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det blir for dumt ass. Folk er forskjellige 8 Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg sier ikke min mening, bare det jeg ser rundt meg. Selv debuterte jeg som 18 åring. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sex er livsfarlig. Man kan få barn! Hun greide det tydeligvis uten sex... Dritbra Jeg er enig i trådstarter, er det virkelig så big deal om den du liker er jomfru? Tenker folk virkelig bare på at den første gangen må bli bra? Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 (endret) jammen så fint at det er flere som er enige.. Da kan jo alle disse "håpløse tilfellene" lese denne tråden og legge saken til side Endret 10. november 2009 av Optimistisk Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sex er livsfarlig. Man kan få barn! Hun greide det tydeligvis uten sex... Det greide hun også 8 Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sex er livsfarlig. Man kan få barn! Hun greide det tydeligvis uten sex... Det greide hun også Jeg tror nok ate denne moren ikke helt har forstått hvordan man lager barn og hvor lange sperm overlever i vann Selvom hun klarte å få barn selv Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Og jeg tror ikke hun polske kvinnen viste det heller Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 At man er jomfru som 18 åring behøver ikke ha noe å si, kjenner helt normale og over middels kjekke gutter som er jomfru i den alderen. Kommer veldig ann på personen, er man en veldig utadvendt person som gjerne oppmuntrer til å prate med jenter skjer det før eller siden uansett, med mindre man holder igjen selv, og ikke ser ut som et granbusk. Lenke til kommentar
Populært innlegg Estella! Skrevet 11. november 2009 Populært innlegg Del Skrevet 11. november 2009 bedre at folk er jomfru en hatt sex med halve hjembyen sin. så klart er det ikke noe negativt å være jomfru når man er 18-19-20. betyr bare at personen kjønner at man kan få barn av å ha sex(selv med prevasjon hender det ulykker) eller kan det hende personen rett og slett vil vente på den rette. de som mangler sosiale antenner er de som krittiserer folk forde de venter med sex 13 Lenke til kommentar
trenger_brukernavn Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Personlig ville jeg vært glad om jenten jeg ble sammen med var jomfru. Ikke bare slipper man å være redd for at hun har sykdommer og slikt. Men det viser at hun ikke er ei løs tøs som sprer bena for et godt ord. Synes det sier veldig mye om personen om han/hun er jomfru. Det blir fullstendig idiotisk om man henger seg opp i om personen man er sammen med fortsatt er jomfru synes jeg. 8 Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg hadde sett på jomfrudom som et pluss, man ser alt for mange yngre jentene som løper rundt i bare ei lita fille og har sex fra de er 12 år nå for tiden! Må si meg enig i det trenger_brukernavn sa: kke bare slipper man å være redd for at hun har sykdommer og slikt. Men det viser at hun ikke er ei løs tøs som sprer bena for et godt ord. Sykdom og et godt utgangspunkt på tillit er viktig! Du sitter med noen tanker i bakhodet om det var den løseste jenta i byen du har i køya. 1 Lenke til kommentar
Gjest Synd? Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Synes det er helt forferdelig. Hvorfor sier du at jenter som har hatt sex med 3-4 forskjellige er løse? Tenk hvis hun i tilfellet har hatt et langt forhold med de 3-4 mennene? Men at det ikke har funket til slutt?. Har noe å si på personen , om hun er ordentlig eller ikke. Men hvis hun er det , så er hun vel ikke løs? Sex er jo deilig og det er bra for hvert enkelt individ. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Synes det er helt forferdelig. Hvorfor sier du at jenter som har hatt sex med 3-4 forskjellige er løse? Tenk hvis hun i tilfellet har hatt et langt forhold med de 3-4 mennene? Men at det ikke har funket til slutt?. Har noe å si på personen , om hun er ordentlig eller ikke. Men hvis hun er det , så er hun vel ikke løs? Sex er jo deilig og det er bra for hvert enkelt individ. La absolutt alle få gå på byen uansett alder og få seg noe? Lenke til kommentar
Populært innlegg Sitronsaft Skrevet 6. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 6. desember 2010 Før vi diskuterer dette må vi komme med noen enkle forutsetninger: - alle ønsker å ha sex, det kan anses som et "mål" å ikke forbli jomfru for lenge - det krever et par ting før man blir sex-aktuell for noen, avhengig av hvem man har sex med så klart (eksempler på noen egenskaper som kanskje må være til stede: utseende, sjarm, penger, etc) (om vi ser bort fra dette fins det så klart alltid noen som rett og slett ikke vil ha sex) Basert på punkt 2 sier det jo seg selv at dem som mangler (eller ikke har særlig mange av) disse "egenskapene", ligger dårligere an til å "få seg noe". En som er pen, rik, intelligent, morsom, utstrålende osv osv vil normalt sett ha bedre sjanse til å få seg noe enn en som ikke er det. Men jeg synes det blir helt sykt å si at man har dårlige sosiale antenner om man som 18-åring er jomfru. Dette tror jeg handler om egne valg, og veldig mye om tilfeldigheter. Noen går på barne- og ungdomsskoler hvor sex er "i fokus", noen blir introdusert for sex først på universitet, osv. Noen har ONS som 14-åring (kjemperomantisk), noen venter til de får kjæreste og har vært sammen en stund, etc. Jeg tror de fleste jenter har hatt sex når de når 18-årsalderen (statistikk viser at gjennomsnittalderen er noe lavere enn dette), gutter er litt annerledes. Om en gutt er jomfru som 18-åring tenker jeg at han rett og slett ikke har funnet noen, og at han venter på den rette. Eventuelt at det rett og slett ikke gjør ham noe å være jomfru (for det burde ikke det, synes jeg). Jeg er gutt, og jeg ville faktisk likt om jenten jeg ble sammen med var jomfru, jeg ville i alle fall ikke synes det var kjempedumt. Jeg vet ikke hva dette skyldes, men jeg har uansett innsett at sjansen for dette er liten, og det er ikke noe jeg tenker noe særlig på. Alt til sin tid, og alle er forskjellige 19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg