Bruker-161582 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ja, denne vinteren skal jeg ha en selvvalt oppgave i Kunst og håndverk. Jeg skal lage noe som jeg skal få en karakter vurdering på. Jeg skal levere før jul. Startet med å prøve å lage en trekopp, men ga etterhvert opp. Er ikke nevedyktig, for å si det sånn. Lurer på om noen har noen tips til hva jeg kan gjøre? Gjerne noe enkelt, men som gir bra karakter. Har selv tenkt noe innenfor media kanskje. Men trenger tips! Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 10. klasse du går i? Selv så tok jeg ett trestykke og tegna en hånd som jeg fikk lærer til å skjære ut for meg. Etter det så fikk jeg en kompis til å pusse og male den for meg. Til slutt monterte jeg den på ett annet stykke tre med superlim. På det sistnevnte trestykke (som jeg monterte hånda på) skrev jeg "Guds Hånd". Holdt til en 4+. Så er bare å finne på noe aka det, bør ikke være så vanskelig å få en god karakter. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Går i 10.klasse ja. Det er en oppgave vi startet på for 1 måned siden, så henger litt etter. Den skal leveres før jul, så jeg har en god delt tid. Er ikke så keen på å lage noe i tre, hater å jobbe med sånt. Men takk for forslaget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå