Mattovic Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei, fikk i dag innkalling til førstegangstjeneste i Garden. Det er 2 ting som er dumt med det. Det første er at oppmøetid er i April, og jeg har da ca 2 måneder igjen av videregående skole. Og det andre er at jeg ikke vil til garden, men til 2. bataljon. Spørsmålet er da om jeg skal søke både utsettelse og omfordeling, eller kun omfordeling? mtp at 2. bataljon så vidt jeg vet har innrykk i august. Setter prsi på om noen som vet dette svarer ganske fort! Takk Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ring VPV på 03003 fortest mulig og be om å bli flyttet til 2bn innrykk august. Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Takker for svar! Da får jeg sikkert mer greie på det hele også. Supert med raskt svar Edit: post nr 100! Endret 10. november 2009 av Mattovic Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Du må som sagt ringe VPV og be de om å endre innkallingstidspunkt og sted. Men det skal sies at 2. bataljon ikke har innrykk i august i 2010, det nærmeste du kan komme slik tjeneste i august neste år er hvis du søker deg til Panserbataljonen. Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Ja ok, trodde det var motsatt jeg. At Pbn hadde i januar... Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ja, det har vært sånn inntil nylig, men de bytter på det nå.. Fra og med 2010 har 2. bataljon innrykk i januar, og Panserbataljonen har innrykk i august Lenke til kommentar
leukotape Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Stemmer! PBN, August BN.2, Januar. Fra og med 2010 2.Bataljonen kan forøverig anbefales! Endret 19. november 2009 av leukotape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå