SG_93 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) hei har kjøpt meg The sims 3 får å se om det kunne være noe for lille broren min jeg lasta instalerte det og alt gikk fint helt til jeg starta spillet velgte person kjøpte meg hus å skulle bevege meg eller bygge på huset da datt jeg bare ut av spillet uten error eller noen ting dette har jeg prøvd: sett spillet på lav prioritet inne på prossesor ruten hva kan ha sjedd? Endret 10. november 2009 av SG_93 Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Prosesser som "bare lukker seg" uten feilmeldinger eller beskjed om å lukke seg gjør som regel dette pga. kalkuleringsfeil. Dette kan skylles overklokking og/eller maskinvaresvikt. Om det kun har skjedd én gang trenger du ikke bry deg, men om det skjer flere ganger bør du laste ned Prime95. Dette programmet tester systemet ditt for kalkuleringsfeil. Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 problemet ble løst etter en helt vanlig avinstallerte det og installerte det på nytt hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå