Gjest Guest_Jeppe_* Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva er det som tenner dere homofile, dere har min fulle nysgjerrighet. Forklar gjerne hvorfor du tenner på akkurat det du tenner på. Hva er det som tenner deg mest? Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Personlighet. Jeg er bifil da, så jeg teller kanskje ikke? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jeppe_* Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Personlighet. Jeg er bifil da, så jeg teller kanskje ikke? Du sier ikke det fordi du ennå ikke har truffet en pen og attraktiv gutt? Dette med personlighet har jeg hørt før, men straks man kommer i kontakt med noen som er veldig pen og attraktiv så snur det fort. Er du sikker på at personlighet går foran utseende? Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ja. Jeg har truffet massevis av pene og attraktive gutter, har massevis av lovlig kjekke guttevenner, men det er og blir personlighet som drar meg. Og halvlangt hår. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jeppe_* Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ja. Jeg har truffet massevis av pene og attraktive gutter, har massevis av lovlig kjekke guttevenner, men det er og blir personlighet som drar meg. Og halvlangt hår. Og dermed er du dratt av utseende også Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Klart, men det er på ingen måte en avgjørende faktor. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jeppe_* Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Klart, men det er på ingen måte en avgjørende faktor. Betyr det at du fint kunne nøyd deg med en ekkel flintskalla, med matte "døde" øyne, liten penis, bilringer og pølsefingre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg tror hva homofile liker er like varierende som hva heterofile liker. Du finner garantert noen som liker hva det skal være. 2 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Homofile er ikke vel ikke så forskjellige fra heterofile damer vil jeg tro? Alle har forskjellige preferanser. Ikke fan av "straighte/slanke" menn, eller femiklatter. Gjerne maskulin, gjerne chubby og gjerne briller. Så to sum it up så er jeg vel en chubby chaser som er ute etter en kjekk nerd Lenke til kommentar
LilleJay Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Alle får ett førsteinntrykk av utseendet! Det gjeller alle! Men ettervært som man blir kjent så kan man si at personeligheten er den mest tiltrekkende... Men dette var ikke spm...Hva vi tenner på? hmm.. den var vrien du Personlig tenner jeg på litt sjuke ting! Men ikke døm ;P Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg må si jeg også er litt nysgjerrig! Det gjelder kanskje i større grad de yngre og mer fjollete homofile, men de som oppfører seg som kvinner ser jo ut til å være i overtall. Hva er da "vitsen" med å være homofil, når man i praksis bare er ute etter en kvinne med skjegg og utovertiss? Eller er det kanskje slik at "fjollehomoene" bare er fjollete ute blant folk, for å signalisere ovenfor likesinnede at man er homofil? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Klart, men det er på ingen måte en avgjørende faktor. Betyr det at du fint kunne nøyd deg med en ekkel flintskalla, med matte "døde" øyne, liten penis, bilringer og pølsefingre? Og du tror ikke personligheten går hånd i hånd med hvorfor han er ekkel, har bilringer og døde øyne? Lenke til kommentar
SondreSnurr Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Jeg er nå ikke helt homofil, men har nå en liten fot over på den sida. 60 - 40 mot homofil kanskje. Gutten må være slank hvertfall. Ikke for mye fett, ikke for mye muskler. Et pent ansikt er også et must og helt ærlig kan jeg si at mikro-tisser ikke er spesielt opphissende. (Et 30 cm langt slagvåpen er ikke så sexy det heller for den sagts skyld.) Skrullete sminkehomser kan jeg og si er ganske turn-off. Kort oppsumert liker jeg tynne, trente guttegutter gjerne med mørkt kort hår. (Svak for leppe/tunge piercinger og.) Men slike ting som dette varierer veldig fra person til person selvsagt - akkurat som med heterofile. Endret 19. november 2009 av SondreSnurr Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Klart, men det er på ingen måte en avgjørende faktor. Betyr det at du fint kunne nøyd deg med en ekkel flintskalla, med matte "døde" øyne, liten penis, bilringer og pølsefingre? Jada det kunne jeg. Kjærlighet gjør blind vet du. Dog, jeg hadde ikke nøyd meg med det for et ONS da. Merk deg gjerne at jeg har oppfattet det sånn at de fleste homofile enten liker å ta imot (få nissen inn i pipa si) eller å gi (stappe sin nisse inn i andres piper), og at de "må" være forskjellige i et forhold. Så, det er altså bare den ene som trenger stor penis, og om du trener rompemusklene dine trenger ikke partneren din en stor penis engang. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Eller, homofile som ikke liker å drive med noe der bak også, finnes mange av de! Endret 19. november 2009 av Ole_Myrvold Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Pupper! (er en homofil jente). Postet av anonym: bbc2d158985cda22fee0dcda98ab9c45 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hva er det som tenner dere homofile, dere har min fulle nysgjerrighet. Forklar gjerne hvorfor du tenner på akkurat det du tenner på. Hva er det som tenner deg mest? Hva tenner du på? Eg er veldig nyskjerrig på hvorfor du tenner på akkurat det du tenner på, og hva det er som tenner deg mest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg