Gå til innhold

Securom-hælvett strikes again

Anbefalte innlegg

trodde jeg skulle starte opp min gode & hele 3 år gamle utgave av Sid Meier Railroads på laptoppen med Windows 7 i dag, men den gang ei. Securom sier at CD'en jeg har plukka ut av eska jeg kjøpte er en backup og ikke orignalen. Vanskelig å motbevise for ett stykke utdatert DRM beskyttelses software det. Kan ikke bare å vifte kvittering, CD'en, eska eller manualene forran den og så slippe videre... Den offisielle Vista patchen gjorde lite godt den og. Må vel ty til piratene for å få liv i denne greia. Genialt, så glad jeg betalte for dette...

Jeg ser at dette innlegget har så liten verdi at jeg inkluderer en vits som er langt bedre enn denne DRM historia. Man kan f.eks. tenke seg at den ene jegern er Securom:

Two hunters are out in the woods when one of them collapses. He doesn't seem to be breathing and his eyes are glazed. The other guy whips out his phone and calls the emergency services. He gasps, "My friend is dead! What can I do?". The operator says "Calm down. I can help. First, let's make sure he's dead." There is a silence, then a shot is heard. Back on the phone, the guy says "OK, now what?"

-

Fjotto

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tre menn døde og havnet hos St Peter. Han studerte dem etter tur og sa de måtte svare på et spørsmål før de fikk komme inn i Himmelen eller ble sendt til Helvetet.

"Har du vært utro mot kona di?" spurte han den første. Fyren svarte rett ut at han hadde gjort det så ofte han fikk sjansen. St Peter ristet overgitt på hodet og sendte ham til Helvete.

"Har du vært utro mot kona di?" spurte han den andre. Fyren rødmet og sa joda, det hadde skjedd en og annen gang. Til Helvete han dro.

"Har du vært utro mot kona di?" spurte St Peter den tredje. Fyren rødmet, så i bakken og innrømte at det hadde skjedd en gang.

"Jeg var på et hotell i København på forretningsreise da jeg kom i snakk med en dame. Hun var ikke mye å se på og ganske bortreist i toppen, men hun klarte å suge en oliven gjennom et sugerør..."

St Peter så på ham en stund uten å si noe, før han pekte på en dør lengre borte.

"Skal jeg ikke til Helvetet for det?" spurte mannen lettet.

"Nei," sa St Peter, "Du og jeg skal til København."

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...