debes75 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Kjøpte meg en Sony Ericsson W995 og registerte med glede at det gikk knirkefritt å koble seg på nettet via min router Linksys WRT300N med WIFI på mobilen. Men etter å ha lastet inn den nyeste softwaren til Sony W995 på min mobil har det vært umulig å koble seg på internett på mobilen via WIFI, får kun feilmeldingen " Kommunikasjonsfeil. Prøv igjen, eller kontakt operatøren får å få hjelp" Er litt i villrede her, hvorfor fungerte alt fint før softwareoppdateringen og ikke etter? Surt å ikke kunne utnytte WIFI funksjonen på mobilen. Har noen hatt det samme problemet og muligens noen gode råd hadde det vært til stor hjelp. Endret 9. november 2009 av debes75 Lenke til kommentar
backup Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Dette er du ikke alene om. Google med w995 wifi, og du ser at drøssevis har samme problemet, har det selv også... SE skylder på nettleverandøren min (Telenor) og han på SE... ingen endelig løsning på problemet.. desverrre. Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Gjelder dette problemet bare spesielle routere? Har selv W995, også oppdatert til siste software, og har overhodet ingen problem med Wi-Fi, verken mot min tilgin-router hjemme eller andre trådløse soner. Jeg har også Telenor-abo. Lenke til kommentar
debes75 Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Skulle ikke tro at det er noe feil med min router. Min laptop, Ipod touch og 2 stasjonære datamaskiner er koblet til routeren og fungerer utmerket. Jeg har vel konkludert med at siden WIFI på min W995 fungerte utmerket før jeg oppdaterte softwaren og ikke etterpå, så må vel problemet ligge i den nye softwaren som jeg lastet inn i mobilen. Håper Sony vil fikse på dette i en eventuell ny oppdatering. Lenke til kommentar
JimmyDylte Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Komplisert problemløsning skjer best via telefonen, da vi lettere kan få oversikt over hendelsesforløpet. Vi ber deg derfor om å ringe Sony Ericsson Contact Center på 815 00 840. Jimmy Dylte, Sony Ericsson Contact Center Lenke til kommentar
backup Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Fikk omsider wifi til å funke, disabled den trådløse sikkertheten på ruteren og satte W995 sin sikkerhetsinstilling til Åpent, da funker wifi supert. Eneste sikkerhet på rutereren er dermed bare de innlagte mac'ene. Så med den trådløse sikkerhet på ruteren enabled, kan det se ut til at hos meg ligger problemet med W995 sin wifi i wep-keyen på en eller annen måte. Problemet løst. Tastet inn riktig wep key, wifi funker perfekt. Endret 11. november 2009 av backup Lenke til kommentar
melvis Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har også problemer med WI-Fi og internett på min SE W 995. Jeg kobler greit opp og kommer inn på SE sine nettsider. Når jeg går til vg så får jeg ikke opp selve teksten bare overskriften på første sak. Har lastet ned Gmail,den er installert ,brukernavn og passord ligger klar,men jeg får ikke lagt inn noen bokstaver i det hele tatt. Veldig kjedelig. Ser jo at flere har samme problemet ,og at SE sier vi må ringe dem,men når det er så mange som har problemer så er det ikke bare brukerproblem. Da må de kunne komme med en oppdatering som gjør at dette virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå