Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Jeg og en kompis skal starte bedrift men vi har ikke noe ide som vi virkelig har tro på. Jeg selv har gått tre år på ungdomskole og hatt Medier og Kommunikasjon. Kompisen min har hatt tre år med elektro. Noen som har noen ideer ? Vi har begge veldig lyst til dette. Takk Endret 9. november 2009 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har oppgave om dette right now. Dere må sette opp hvordan foretaksform dere skal ha. Så må dere sette opp noe forretningsplan/forretningside. Så registrere dere i masse registere. Kanskje ta lån? Noen fag folk innen for dette område får svare for meg, siden jeg ikke er veldig god på dette område enda.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Rykk tilbake til start! Dere må da ha noen tanker om hva dere vil? Hva kan dere? Hvor holder dere til? I en by eller i ødemarka? Har dere noen hobbyer som kan utvikles? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Importere dobørster eller noe? :!: Jeg har lyst til å starte et UB, der man tilbyr support og websider. Kankje noe i denne retningen, hvis du driver mye med PC? Ellers som agvg sier, få en ide ut ifra en hobby. EDIT: Skriveleif ^^ Endret 18. november 2009 av Supreme P. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hva med å starte i andre enden, med en forretningside, visjoner og mål? Lenke til kommentar
Firmahjelp Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Nå er det vel ganske lenge siden denne tråden har vært aktiv og trådstarter har vel enten kommet i gang med bedriften sin eller valgt å la være, men til nye lesere legger jeg inn litt informasjon. Vi i Firmahjelp snakker daglig med 2-300 grundere og vi har etter hvert fått en del kompetanse i forhold til hva som gir suksess og ikke. Den viktigste læringen er ganske enkel – det er de som står på mest og jobber mer enn sine konkurrenter som lykkes. Dette gjelder nesten uansett hvilken bransje det er snakk om – er du villig til å legge ned mer tid og arbeid enn andre – da lærer du fortere – får gjort mer – og får suksess. Det er derfor svært viktig å huske på at det skal være moro å starte egen bedrift! Du skal bruke så mye tid og krefter på prosjektet at de fleste vil miste motivasjonen dersom bedriften ikke holder på med noe en brenner for. Når en har bestemt seg for å starte bedrift må en velge hvilken selskapsform en skal benytte. Resten av innlegget regnes som reklame og har blitt endret av moderator. Endret 1. april 2011 av Runar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det er unødvendig å bumpe en så gammel tråd kun for å reklamere for din egen bedrift. Forumets retningslinjer forbyr reklame, så jeg fjernet deler av innlegget ditt og stenger i tillegg tråden. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg