19andr1 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bare et kort og greit spørsmål her.. Jeg formaterer pc'n i morra, så har jeg nå lagt alt av ting å tang over på min andre SATA disk (stasjon G:) Jeg ønsker kun å formatere C: disken... Hva er lettest å gjøre da? bare koble ut den ene sata disken jeg ikke vil formatere, eller kan jeg rett og slett velge å kun formatere c: uten problem i menyen fra xp cd'n? Vil dette evt. føre til noen problemer senere? Takk for fremtidige svar;) mvh Andreas Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 hvis det ikke er noen systemfilre på G: så blir det ikke noe problem. Men hvis du skal installere XP, så bør det ikke by på noen problemer å ha dem begge tilkoblet. Bare du ikke forhaster deg når du velger hvilken disk du skal formatere og installere på... Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er ikke noe problem å bare formatere C disken når du installerer windows eller et hvilket som helst annet OS. Har gjort det mange ganger før det du sier du skal gjøre, så er absolutt ikke noe must å ta ut den harddisken som ikke skal formateres... Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Har gjort det mange ganger før det du sier du skal gjøre, så er absolutt ikke noe must å ta ut den harddisken som ikke skal formateres... Men det er ikke en liten sikkerhet å bare ha gjort det? Tar meg jo 3 sec å koble fra den ene disken!! Så kan jeg ikke gjøre noe feil liksom? Endret 9. november 2009 av 19andr1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Selvsagt så kan det være greit å koble den vekk. Da er du jo sikker. Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 OK, tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå