yates56 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hei! Har da bestilt meg denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323200 Har fått satt den sammen, men hørte her et sted at man må oppdatere BIOS først, en annen sa at man burde installere Ubuntu først. Hva skal jeg gjøre? Bare sette inn cd'en og installere Ubuntu? Btw. Er det riktig at jeg skal ha Ubuntu 9.10 64bit på den maskinen? Takker for svar! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Med mindre det er noe meget spesielt med akkurat den maskinen så trenger du ikke oppdatere BIOS først. Men hvis du skal ha Windows på så er det lurt å innstalere det før du innstalerer Ubuntu. Og ja, du bør ha 64bit på den. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Har da fått installert Ubuntu, og oppdatert systemet. Skal fortsette å sette den opp i morra. Noen spesielle programmer jeg burde ha? Den skal brukes som en media pc. Takker for svar! Lenke til kommentar
amaab Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nå står det jo på siden til komplett at det anbefales å oppdatere BIOS. Da er det jo sikkert lurt å gjøre det da den sikkert retter noen feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå