Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Venstre pungstein har masse klumper på

Gjest Guest_G14_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_G14_*

Hei jeg er en gutt på 14år. På den ene venstre pungsteinen min så er det masse klumper rundt og den veier mye mere enn den høyre. Hva er dette jeg har hatt det lenge? Svar fort vær så snill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_g14_*
www.klara-klok.no eller ring en lege. TROR ikke det er helt normalt med masse klumper på testikelen!

Kan jeg bare ringe en lege? Har sagt at jeg har problemet til min mor hun synes jeg skulle si det til min far men det synes jeg er flaut. Kan jeg ikke bare stikke til en lege? Må jeg ha masse papirer hva gjør jeg? Har jeg kreft tror dere? Jeg kjenner det best i dusjen og det gjør ikke vondt hva gjør jeg???

Lenke til kommentar

Ok. En guide til hva du nå bør gjøre:

1. Du eller din mor ringer til legekontoret så fort som mulig. Der forteller du nøyaktig hva problemet er.

2. Du får høyst sannsynlig en time i løpet av en dag, kanskje to.

3. Du drar til timen, alene eller sammen med foreldrene dine, eller noen andre. Du trenger ikke ha med deg noe papir, dersom du ikke trenger å legitimere noen skumle lidelser eller sykdommer du har.

4. Dersom du har med deg noen, kan du få de til å vente utenfor når legen undersøker deg.

5. IKKE vær flau over at legen kjenner på testikkelen din. En lege gjør mye "verre" ting enn det, trust me.

6. Enten sier legen at dette går over av seg selv og ikke er noe farlig, eller hvis han ikke er sikker på hva det eller, eller mistenker kreft, vil han sende deg til sykehuset for en ultralydundersøkelse i løpet av noen dager.

Dra til legen så fort som mulig. Det er INGEN vits i å gå rundt å bli sjuk bare fordi man ikke gidda eller turte gå til en doktor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...