Brunøye Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hei, samboer har fått tilbud og starte i ny jobb som nattevakt på et hotell. Det er snakk i 7 dager på og 7 dager av. Oppgitt til 80% stilling. Hun vil bli lønnet etter tarrif. Er over 20 år og 0 tidligere erfaringer som er relevant. Vil hun få lønn pluss kveld og natt tillegg de 7 dagene hun jobber og de 7 dagene hun ikke jobber? Hun synes det er litt frekt og spørre før man er kommet til lønnsdelen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvis hun har fått tilbud om å starte i jobben ser jeg ikke problemet med å spørre hvordan lønnsdelen fungerer. Har selv spurt om dette under intervjuer uten problemer. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Enig med Thomas her. Det er som regel ingenting feil med å spørre om lønna. Men jeg pleier å pakke det litt inn i fine ord, jeg føler selv det blir feil å spørre "Øøøh, hvor mye spenn får jeg for detta?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå