NorSOF Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hei Jeg har en hvit macbook 2008 model, og har kjøpt Age of Empires 2. Det kommer opp en melding som sier:"FrawSprocket cannot switch to the requeated resolution (800x600, 16 bit, 0 buffer(s)), og jeg får ikke startet spillet Jeg har skiftet til 800x600 i skjermoppløsning, men det går fortsatt ikke, og det går ikke ann å skifte fra millioner i bit, eller 32 bit(men det står millioner) Jeg lurer på hvordan jeg kan skifte til 16-bit eller eventulet å få spillet til å virke. MVH Jon Olav Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Age of empire fungerer fint hos meg. Sikker på at du kjøpte riktig versjon av spillet? Age of empire for mac? Skjekk om det er noen oppdateringer for spillet EDIT: Prøv dette: Du må holde CMD inne samtidig som du trykker på Applikasjonen (ikonet).. Så må du skru av intro filmene og velge sånn 64 bits ting eller noe (er en avkrysnings boks).. Eller dette: Prøv å hold inne "Alt" tasten når du åpner programmet.. Meiner du skal få opp litt skjerminstillinger til spillet då, der du kan endre dei og prøve på nytt:) Endret 12. november 2009 av yates56 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå