Jada-jada Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) De er ikke noe flaskehals både 4650 og 4670 drar alle dagens spill i meget høy oppløsning uten noe problem.... Tja... Selv uten AA/AF er det litt på kanten i enkelte tester. Og der ser du samtidig at 9800GT er relativt mye bedre. Edit: Det holder til en gaming-bærbar, men man skal være klar over at det stort sett er skjermkortet som er flaskehalsen, og ikke prosessoren. Jada-jada har bevist mang en gang at han ikke har peiling. Testen du viser til er for forøvrig av stasjonære skjermkort, dog er de mobile bygget på disse stasjonære kortene, så testen er nok relativt sammenlignbar. Jada-jada og andre har bevist at de ikke er enig med deg i en diskusjon så slutt og dra mitt brukernavn inn i andre diskusjoner så jeg slipper å rapportere deg videre takk. Endret 24. november 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ehh, nå var det du som kommenterte mitt innlegg med negativ ladning. Å si at ATI mobility 4650 ikke er flaskehalsen i disse laptopene i denne prisklassen når det kommer til spill, er direkte feil. Du har bevist før at du ikke har peiling, så vær vennlig å ikke villede leserne til å tro at de får mer enn de betaler for. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ehh, nå var det du som kommenterte mitt innlegg med negativ ladning. Å si at ATI mobility 4650 ikke er flaskehalsen i disse laptopene i denne prisklassen når det kommer til spill, er direkte feil. Du har bevist før at du ikke har peiling, så vær vennlig å ikke villede leserne til å tro at de får mer enn de betaler for. Det er du som ikke har peiling ATI mobility 4650 er det beste kortet man får i denne prisklassen + et par tusen kroner. Ditt problem er at du ikke vil tro at dette kortet drar Crysis i very high oppløsning selv om ikke jeg og andre har bekreftet dette men jeg skal jaggu sette opp en tråd for mennesker som har ATI 4650 og det litt tregere kortet NVIDIA GEFORCE GT 240M så får vi høre hva man har og si om dette. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Det er ikke så forbanna vanskelig å finne ut hva Mobility HD4650 yter. http://www.notebookcheck.net/AMD-ATI-Mobil...50.13883.0.html Der ser du at blant annet Crysis ikke er særlig spillbart på High, og det er bare 1024x768. Prosessoren i testen er en relativt sprek C2D P8600, og som sagt tidligere så er det ikke prosessoren som er flaskehalsen i slike systemer. Det har aldri vært noen tvil om at M HD4650 er det beste i prisklassen, eller at det er bedre enn GT 240M. Men samtidig yter det ikke så bra som du påstår. Endret 24. november 2009 av endrebjo Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det faller på sin egen urimelighet at et middelklasse skjermkort skal være bedre enn high-end skjermkort, inkludert flere stasjonære skjermkort. Lag en tråd om laptopen og gjør testing av den (les: benchmarks i forskjellige spill.) å post resultatene med screenshots. Jeg kan hjelpe om du trenger det. Viser det seg at den preseterer så bra som du sier, selger jeg min laptop og kjøper en slik du har Beklager at jeg ikke tror deg, men jeg har bare vanskelig for å tro. Det er liten tvil om at det er et bra skjermkort for den prisen, det tror jeg de fleste er enige om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå