Gå til innhold

[Løst]Noen som har sett "Full Moon o Sagashite" ?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Spørs hvor gammel du er, samt hvilket kjønn du er :-/

Handler om ei jente som gjerne vil bli sanger men som får kreft i halsen. ^^

Veldig klisjè plott, med rimelig svak animasjon, som prøver forgjeves å vekke "BAWWWWWW"-følelsen i deg.

Mulig du liker den om du er ekstremt glad i drama. Verdt et forsøk om du er hotell cæsar-fan for eksempel ^^

Jeg er bare veldig glad i gode dramaserier, og hatet denne, til tross for gode karakterer og kritikker.

Lenke til kommentar
Spørs hvor gammel du er, samt hvilket kjønn du er :-/

Handler om ei jente som gjerne vil bli sanger men som får kreft i halsen. ^^

Veldig klisjè plott, med rimelig svak animasjon, som prøver forgjeves å vekke "BAWWWWWW"-følelsen i deg.

Mulig du liker den om du er ekstremt glad i drama. Verdt et forsøk om du er hotell cæsar-fan for eksempel ^^

Jeg er bare veldig glad i gode dramaserier, og hatet denne, til tross for gode karakterer og kritikker.

Hva har kjønn og alder med om den er bra elr ikkje? :S Ville jo høre andre sin mening ^^

Jeg er ikke cæsar fan, hater det egentlig. Men tenkte likevell å se den pga den så litt morsom ut.

Ser at bilde ditt er bilde av "The Laughing Man" fra Ghost In The Shell :D

Har du sett den? ^^

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har jeg sett GITS!

Svarer på det med kjønn og alder: Serier er gjerne laget med tanke på en målgruppe. Jeg kan kun bedømme serier sett fra min målgruppe, og min mening er derfor ikke så relevant om du er en 13-årig jente XD

For all del, se full moon wo sagashite, men et tips: liker du ikke førsteepisoden, liker du ikke serien. Den blir ikke bedre, for å si det sånn! Hilsen en som kastet bort litt for mye av livet sitt :-/

Hvis du bor i trondheimsområdet kan du FÅ dvd'ene ^^

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar
Selvfølgelig har jeg sett GITS!

Svarer på det med kjønn og alder: Serier er gjerne laget med tanke på en målgruppe. Jeg kan kun bedømme serier sett fra min målgruppe, og min mening er derfor ikke så relevant om du er en 13-årig jente XD

For all del, se full moon wo sagashite, men et tips: liker du ikke førsteepisoden, liker du ikke serien. Den blir ikke bedre, for å si det sånn! Hilsen en som kastet bort litt for mye av livet sitt :-/

Hvis du bor i trondheimsområdet kan du FÅ dvd'ene ^^

Ahaa ^^

Jeg er nok 4 år eldre enn 13 år xD

Synes serien er blanding mellom pokemon med team rocket og en anna anime serie som heter popotan x3

så har vel ikkje no imot å sjå den nei ^^

Jeg bor dessverre nordafor. Oppimot Bodø oppi der ^^'

Lenke til kommentar

Hmm.. Så du har begynt å se?

Min erfaring er at om man liker en serie, får man ikke max ut av den før man har kost seg skikkelig med siste episode.vDu får si ifra om sisteepisoden er nydelig, så kan jeg vurdere å tørke støv av DVD'ene og pine meg gjennom ^^

Var litt sånn med midori no hibi, der serien er så-som-så frem til slutten, der de fleste blir rørt til tårer.

Klarer ikke å se likheten mellom full moon o sagashite og popotan da, da popotan har et genialt aspekt som ikke kan forklares. Mulig det er moe-faktoren og fanservicen ^^

Lenke til kommentar
Hmm.. Så du har begynt å se?

Min erfaring er at om man liker en serie, får man ikke max ut av den før man har kost seg skikkelig med siste episode.vDu får si ifra om sisteepisoden er nydelig, så kan jeg vurdere å tørke støv av DVD'ene og pine meg gjennom ^^

Var litt sånn med midori no hibi, der serien er så-som-så frem til slutten, der de fleste blir rørt til tårer.

Klarer ikke å se likheten mellom full moon o sagashite og popotan da, da popotan har et genialt aspekt som ikke kan forklares. Mulig det er moe-faktoren og fanservicen ^^

Vel, jeg har jo vært litt opptatt med skolen etc, så har ikkje kommer lengere enn første ep.

Hehe, skal ta å si ifra jeg ;)

Popotan var liksom enkelt tegnet og morsom, Full moon synes jeg liksom har samme humorn og enkeltheta i bildene. Kan hende det blir anneledes etter hvert da. Får se ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...