Gå til innhold

FEIL PÅ MSI 875P

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen som dere sikkert har sett i en annen tåd fikk jeg klokket noe sinnsykt på dette kortet, det viser seg imidlertid at biosen er helt feil, den viser at du har klokket men i virkeligheten står cpu på std. Har nå oppdatert bios til vers 1,4 og da ser det ikke ut til at den vil klokke i det hele tatt. Så med andre ord vent med å kjøpe dette kortet til ting er blitt avklart.

MÅ BARE BEKLAGE MEN JEG BLE FAKTISK LURT SELV :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte på å kjøpe meg det MSI kortet siden du klarte å oc så mye...bra du sa ifra! oc vennlig hk ligger høyt hos meg :D det var synd at det ikke stemmde med at du hadde klart å oc til 4.8GHz uten å øke volten...det hadde jo vært villt da ;) !

Lenke til kommentar

Realt gjort å si fra snekker'n! Er enig at det virket for godt til å være sant, men lite vet jeg om hvor høyt man kommer med vannkjøling....

Har selv fått dreisen på mitt P4C800 Delux, og kjører dette nå på 3,5 Ghz og minnet på 360 med 2-2-2-5 instillinger som gir en minnebåndsbredde på 5,1Ghz... :D .

Vcore er stilt til 1.5, og systemet er dønn stabilt......

Fete greier.......

Må si at p4 3ghz 800mhz samt i875p er en killer kombo......

Lenke til kommentar
Joda takker for infoen snekker'n, men det med overklokkingen bryr eg meg ikke om.

Så det eg vil vite er om kortet funker bra ellers, har vudert å kjøpe det kortet eller abit IC7-G.

Det er et meget bra kort ellers da det har alt du måtte ønske og det er helt fjellstøtt, men som sagt biosen jukser på oc regner med at dette kommer til å bli fikset med en ny bios. Men uansett er det fortvilt når du ikke kan stole på det som biosen forteller deg, hva skal man da rette seg etter? :shrug::shrug:

Så jeg må bare nok en gang bøye meg i støvet og be om unnskyldning vist jeg har skapt forvirring for noen, men som sagt denne gangen ble jeg lurt selv :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...