Atiks Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Hei Jeg skal skrive dette i terminalen cd wget [url="http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/installers/archive/fp9_archive.zip"]http://fpdownload.macromedia.com/get/flash...fp9_archive.zip[/url] unzip fp9_archive.zip cd fp9_archive/9r47 wine flashplayer9r47_win.exe cd rm -rf fp9_archive , men er det meningen at jeg skal skrive cd bare først eller cd wget http://fpdownload.macromedia.com/get/flash...fp9_archive.zip? . Endret 9. november 2009 av snippern Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Skal du ha flash installert skriv denne kommandoen sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Til trådstarter: Forklar hva du vil mens du først er i gang, vi hvet ikke hva du prøver på Lenke til kommentar
amaab Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Trykke Enter for hver linje. Men det finnes nok en enklere måte å gjøre det du vil ha gjort der på. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Som ole_marius har sagt tidligere her: sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras Da det ser ut til det er flash du skal ha inn. Enkleste måte å installere pakker på i Ubuntu. ubuntu-restricted-extras inneholder flash. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kan det hende at Flash gjennom Wine er mer stabilt? Sliter sykt med flash player, og nettlesere generelt, i linux. Åpner jeg flere faner så hakker det og går tregt. Samme gjelder om jeg går inn på en TV2 underholdning sine nettsider, da går alt i sirup. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Da må du installere firefox gjennom wine for så å installere flash til firefox som bruker wine. Myte bedre å bruke linux klient med flash Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Da må du installere firefox gjennom wine for så å installere flash til firefox som bruker wine. Myte bedre å bruke linux klient med flash Tester har vist at Firefox i Wine er raskere enn native Firefox for GNU/Linux. Var en artikkel om det for en stund siden. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tester har vist at Firefox i Wine er raskere enn native Firefox for GNU/Linux. Var en artikkel om det for en stund siden. Å det ja Windows versionen var kompilert mot "statiske" bibliotek, Linux versionen var ikke(dette skapte forskjellen). Det andre var at det var snak om mindre en 1% raskere Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Dette må jeg teste Edit: Oj, firefox igjennom wine som spiller av en flash-film på youtube går utroooolig treigt på min AAO. Ca 1-2fps Endret 11. november 2009 av Marsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå