Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen meninger om virgin gutter?

Gjest Virgin17

Anbefalte innlegg

Når var det sex sluttet å være noe spesielt? virker som om mange bare kjapper seg å gjøre det, bare for å ha gjort det :hmm:

Sex er jo det du vil ha det til. For meg er sex over hode ikke rart eller spesielt, mens for andre er det noe man skal spare seg til, vente til man treffer "den rette" osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var 22 og var så heldig å debutere i "null sex" - 2006. Ikke noen god feeling, men jeg overlevde og jeg stressa ikke noe med det.

Over tre år senere har jeg en like gammel kompis som fremdeles er jomfru, det ser nesten ut til å ta knekken på han, stakkars.

Nå aner jeg ikke hva jenter pleier å tenke om det, men for eksen min var det stort og noe som betydde masse for henne.

Antagelig er det veldig forskjellig, men som potensielt ONS er du nok mindre aktuell om hun vet at du er jomfru.

Endret av ACD
Lenke til kommentar

Gjør du dette pga:

• Den gjennomsnittlige debutalderen
  • Venner og feks diskusjonsforum
  • Frykt for at du ikke skal få deg kone/mann

Da tror jeg at du kommer til å angre. (For å ikke ta alle over en kam: ) For noen er sex veldig intimt, og for disse menneskene kan det være en stor påkjenning å føle noen så tett inntil kroppen. Er du en av de?

Siden du i det hele tatt spør dette spørsmålet burde du kanskje stille deg en rekke andre spørsmål:

• Er jeg virkelig klar til å ha sex med en fremmed/venn/kjæreste?
  • Vil jeg føle meg misbrukt etter samleie?
  • Blir jeg utsatt for gruppepress?/Er dette et selvstendig valg?
  • Har jeg lyst på en kone/mann som ikke har forståelse for hvorfor jeg har hatt/har ikke hatt sex?

Uansett hva du gjør, husk for all del prevensjon (kondom, p-piller) hvis du ikke vil ha barn :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Å være singel, eller jomfru, er litt som å gå på do. Det er den mest naturlige tingen i verden, til du bruker litt for lang tid. Da blir det rart.

Så det er bra visst man er rask? :!:

Lenke til kommentar
Når var det sex sluttet å være noe spesielt? virker som om mange bare kjapper seg å gjøre det, bare for å ha gjort det :hmm:

For meg virker det som om sex anses for å være spesielt både av dem som "sparer seg til den rette" og dem som haster med å få unnagjort debuten for å være ferdig med det.

Jeg holder en knapp på å ta det som det kommer. Da slipper du å gå rundt å bruke energi og konsentrasjon på å bekymre deg, og ikke minst blir selve debuten forhåpentligvis mer avslappet, siden du ikke går og hyper deg opp på det som skal skje (mulig jeg tar feil, man kan fort få nerver i siste liten også).

For meg funket det iallefall fjell.

Lenke til kommentar

Problemet er alt alle føler og forventer at man "må" ha hatt sex innen så - og så. Jeg husker allerede rundt komf-undervisningen, da det virket som halve klassen min begynte å ha sex med hverandre. Det var liksom den nye "hypen" da folk rundt meg lærte at man putter penis inn i tissen til jenta. Folk spurte meg, om jeg hadde hatt sex. Jeg svarte ikke engan, bare så dumt tilbake. "WTF tenkte jeg".

Akkurat rundt denne tia hadde jeg lært meg å runke, helt av meg selv lærte jeg det. Haha. Jeg gikk litt lei av at penisen var stiv 24/7. Så tenkte jeg... FAEN, FAEN. Så tenkte jeg... jaja får vel se om jeg kan dra`ten, så under dyna begynte jeg å dra i den. Øhhh, ja. Jeg vaska sengetøy selv den gangen.

Så, rundt 18-19 årstia var jeg trygg på meg selv, seksuelt. Jeg var vel "klar" som det heter. På videregående var dette et svært åpent emne, så det viste seg at ganske mange, var jomfruer. Selv om de gjerne ga utrykk for noe annet i vennegjengen for å bli "akseptert". I denne tia, rundt 2002-03 var det ganske kult å være jomfru også, i alle fall der jeg bodde. :)

Så fra 18`års alderen og til 23 hadde jeg hatt sjans mange ganger. Men jeg ville ikke klegge meg på jenter, legge ann på dem..... jeg var egentlig veldig redd for å presse jentene. Kåt som faen. OK - men jeg ville ikke gjøre noe galt tenkte jeg.

Så, i en alder av 23. Da var jeg så drittlei og overkåt at jeg bare fant ei jente på match.com og avtalte en blinddate. Så fikk jeg kjørt kølla, og gjett hva ??? Sex er ganske så oppskrytt syns jeg. Det var ei attraktiv og pen jente, og vi hadde sex to ganger den natten. Men jeg ble nesten litt skuffa der jeg lå... hehe. (A)

Tror nok at å ha sex innebærer å vise at man er glad i hverandre. Før det er godt for begge.

Nå er jeg snart 24. Så jeg skal innrømme at jeg gjerne ville hatt en "knullekompis" eller hva det enn heter. Kun for å få basic needs dekket. Jeg er ikke den som går på byen for å plukke opp casuals kvinnfolk. Men jeg ser at fjortissene ser og fniser på meg, så jeg tror ikke det har noe med utsende å gjøre - tvert i mot. Men allikevel er jeg ikke den som legger ann på jenter på den måten. Så det å si at gutter som ikke får seg noe er mindre sosialt kompetente mener jeg er feil. Greit nok at jeg ikke er SÅ flink på det område. Men ikke døm en person kun pga penisfaktor.

Det må jo være mye koseligere å ha en uformell, avslappet casual forhold til sex. Enn å besøke det mest intime til ei jente som nærmest har sin egen gjestebok... ;)

Ikke stress! 17 er ingenting.... det kommer av seg selv, når du er klar for det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...