Stoddart Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 damn, og jeg som trodde jeg som 14' åring var sent ute? Hva skjer med at det er om å gjøre å være tidligst ute? 14 er tidlig spør du meg. TS: Tviler på at noen jenter ser rart på deg om du ikke har hatt sex om du er 17/18, vent heller til du finner deg noen som du faktisk liker, trenger ikke ha hastverk. Om du f.eks. skulle finne deg ei jente som var jomfru om et år, kan det jo hende hun synes det er positivt om begge to er jofru. Desuten er det sikkert en del der ute som liker tanken på å "lære opp" en gutt/mann som er jofru. Hehe, det er nok det Jaha, enten har du blitt lært, eller så vil du lære opp interesant åkke som! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Personlig synes jeg det er litt underlig med gutter som ikke har hatt seg før de er 20. Det vitner om litt dårlige sosiale antenner, som du nevner. Det er ikke noe du drar jenter med vertfall. Hvis en har hatt mye sex med flere partnere som 20 så syns jeg det er mer rart. jeg selv er 20 og er enda jomfru. jeg vil ikke ha sex med tilfeldig person. jeg vil gjøre det med en jeg vet jeg vil dele livet mitt med. blir mer spessielt da. Jeg har også gode sosiale antenner pga har venner og flere jenter som er intnresert i meg. så den utsagnet dit likte jeg ikke så godt. ikke ta alle under en kam Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er klart jeg generaliserer, jeg kan jo ikke forklare hver eneste sak heller da. Det finnes unntak, selvfølgelig, men helt generelt sett. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 damn, og jeg som trodde jeg som 14' åring var sent ute? Hva skjer med at det er om å gjøre å være tidligst ute? 14 er tidlig spør du meg. TS: Tviler på at noen jenter ser rart på deg om du ikke har hatt sex om du er 17/18, vent heller til du finner deg noen som du faktisk liker, trenger ikke ha hastverk. Om du f.eks. skulle finne deg ei jente som var jomfru om et år, kan det jo hende hun synes det er positivt om begge to er jofru. Desuten er det sikkert en del der ute som liker tanken på å "lære opp" en gutt/mann som er jofru. Hehe, det er nok det Jaha, enten har du blitt lært, eller så vil du lære opp interesant åkke som! Er nok det første. Lenke til kommentar
tainez Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 jeg debuterte sex første gang i 14 års alderen med ei jeg møtte på bussen hu var nesten 15. jeg var ikke ferdig utviklet vi hadde sex i kanskje 5 min.. jeg kom fort, men har hatt sex i etterkant og så aldri dama igjen. men jeg var den som var "første i gjengen min" og la opp et "kappløp om hvem som klarte og komme på 2/3 osv.. og kan si sex blir bedre og bedre.. Lenke til kommentar
SondreSnurr Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 jeg debuterte sex første gang i 14 års alderen med ei jeg møtte på bussen hu var nesten 15. jeg var ikke ferdig utviklet vi hadde sex i kanskje 5 min.. jeg kom fort, men har hatt sex i etterkant og så aldri dama igjen. men jeg var den som var "første i gjengen min" og la opp et "kappløp om hvem som klarte og komme på 2/3 osv.. og kan si sex blir bedre og bedre.. Hvordan i alle dager klarte en busstur med en fremmed å utvikle seg til sex? oO Det hørtes jo bare helt rart ut. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Åh, det kan da fort skje, det! Utrolig hvor mange billige som fins der ute, nemlig. Lenke til kommentar
tainez Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 jeg debuterte sex første gang i 14 års alderen med ei jeg møtte på bussen hu var nesten 15. jeg var ikke ferdig utviklet vi hadde sex i kanskje 5 min.. jeg kom fort, men har hatt sex i etterkant og så aldri dama igjen. men jeg var den som var "første i gjengen min" og la opp et "kappløp om hvem som klarte og komme på 2/3 osv.. og kan si sex blir bedre og bedre.. Hvordan i alle dager klarte en busstur med en fremmed å utvikle seg til sex? oO Det hørtes jo bare helt rart ut. hu sa hu var kåt :Æ. hva skal man gjøre ? lang historie Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 hu sa hu var kåt :Æ.hva skal man gjøre ? lang historie Haha, høres ikke så lang ut, spør du meg. Utrolig hvordan det ordner seg for folk, altså. Lenke til kommentar
SondreSnurr Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 jeg debuterte sex første gang i 14 års alderen med ei jeg møtte på bussen hu var nesten 15. jeg var ikke ferdig utviklet vi hadde sex i kanskje 5 min.. jeg kom fort, men har hatt sex i etterkant og så aldri dama igjen. men jeg var den som var "første i gjengen min" og la opp et "kappløp om hvem som klarte og komme på 2/3 osv.. og kan si sex blir bedre og bedre.. Hvordan i alle dager klarte en busstur med en fremmed å utvikle seg til sex? oO Det hørtes jo bare helt rart ut. hu sa hu var kåt :Æ. hva skal man gjøre ? lang historie Om jeg var jomfru og møtte en tilfeldig person på bussen som sa h*n var kåt, ville jeg egentlig bare blitt temmelig paff og kanskje litt skremt Nei altså, sex bør man holde seg til å gjøre med mennesker som faktisk betyr noe for deg, mener nå jeg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg mener nå det er helt opp til en selv. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, helt klart opp til en selv, men tror de fleste ville blitt ganske freaka ut om en fremmed hadde sagt til en at h*n var kåt Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Men er det ikke ofte de litt uventede tingene som kan utvikle seg til å bli noe spennende? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Selvfølgelig, jeg vet jo ikke hvordan jeg hadde reagert.. Hadde dama vert digg og sagt det etter vi hadde snakka litt, så kanskje Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Eg er 18 no, i same situasjon som deg. Har ikkje noko spesielt sosiale vansker, men eg er ikkje akkurat modell heller. Men snakker ein i lag med andre guter blir det ofte fittesnakk, men personleg er det ikkje så viktig for meg. Eg har selvfølgeleg lyst på, men eg skulle mykje heller hatt ei herleg fin jente eg var glad i å gjere det med, framfor eit felleshól på ein fest. Greitt eg er stygg, men eg skulle alltids fått meg noko iallefall, om eg berre prøvde nok. Ein kveld, med ei drita jente. Men eg kjenner same kjensle som deg. Det er flaut, og det burde det ikkje vere. Somsagt er eg heller meir interessert i eit seriøst forhald, noko som likedan er totalt uaktuelt slik eg er. Veit ikkje kor motiverande dette innlegget var, utover at eg føler med deg, og at du ikkje er åleine om dette. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Foretrekker gutter som har gjort det før. Var innvolvert med en som ikke hadde gjort det før, og det var helt ok. Syntes uansett ikke du trenger å stresse så mye med det. Kommer når det kommer. Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Når var det sex sluttet å være noe spesielt? virker som om mange bare kjapper seg å gjøre det, bare for å ha gjort det Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Når var det sex sluttet å være noe spesielt? Når folk begynte å bevege seg mer og mer bort fra religion, og dens undertrykkelse av seksualitet, og heller omfavnet seksualiteten sin. (Ja, også dagens kristne.) Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Når var det sex sluttet å være noe spesielt? Når folk begynte å bevege seg mer og mer bort fra religion, og dens undertrykkelse av seksualitet, og heller omfavnet seksualiteten sin. (Ja, også dagens kristne.) Er nok ikke langt fra virkeligheten, pluss at man ofte får liten sosial status som jomfru i enkelte kretser, etter en viss alder. Sånn jeg har oppfattet det er, hvertfall i området jeg bor i. Endret 6. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er dessverre absolutt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg