Estella! Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei jeg er en gutt på 17 og har aldri hatt sex, tror ikke jeg har hatt noen sjangser for den saks skyld heller. Har faktisk ingen venner som er jenter engang. Dette er kansje fordi jeg ikke er spesielt sosial på fritiden og heller ikke har noen jenter i klassen min. Begynner faktisk og tro at jeg er et håpløst tilfelle. Har jo selvfølgelig lyst på sex, men for å være helt ærlig liker jeg ikke å være sosial på fritiden. Men uansett, det jeg lurer på er hvor lenge jeg kan vente før det blir forsent? og hva jenter synes når det gjelder å ha sex med gutter som aldri har gjort det før? Noen meninger? vent til du finner den rette. ha sex bare for å ikke være jomfru mere er ikke mye innponerende. bedre med en jomfru enn en som har hatt sex med halve vennegjengen Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg setter som regel jomfru-gutter i litt alder i to forskjellige båser. Bås 1 - Du er en usosial person og har rett og slett ikke draget. Bås 2 - Du er bevist på dine handlinger og har litt streng seksualmoral. Om det er bås 2 som er et resultat av at du enda er jomfru når du har noen år på baken, ja så har jeg også stor respekt for dette Desverre er det alt for mange som befinner seg i bås 1. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det kommer når det kommer Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Du er jo bare så vidt lovlig. Jøsses.. Forklar? Når ble det på kanten av loven å ha sex som 17 åring? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 damn, og jeg som trodde jeg som 14' åring var sent ute? Hva skjer med at det er om å gjøre å være tidligst ute? 14 er tidlig spør du meg. TS: Tviler på at noen jenter ser rart på deg om du ikke har hatt sex om du er 17/18, vent heller til du finner deg noen som du faktisk liker, trenger ikke ha hastverk. Om du f.eks. skulle finne deg ei jente som var jomfru om et år, kan det jo hende hun synes det er positivt om begge to er jofru. Desuten er det sikkert en del der ute som liker tanken på å "lære opp" en gutt/mann som er jofru. Hehe, det er nok det Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) 19, og fortsatt jomfru som sier "kanskje litt dårlige sosiale antenner", ikke nødvendigvis. HAr ikke noe hastverk sånn egentlig. Sliter også litt med sosial angst, kanskje derfor? jaja, skjer det så skjer det og hvis ikke så er jo det jævli synd Endret 18. november 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Noraa Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 17 år er ikke akkurat spesielt sent. Ta tiden til hjelp du. Og vent til det føles riktig for deg å ha sex med den personen du skal ha det med. Ikke bare ta en random for å få det overstått liksom. Om du kommer langt opp i 20-årene og fremdeles ikke har debutert er det kanskje litt rart, ja. Men 17-18-19 er null stress. Jeg er jente og jeg syns hvert fall ikke det hadde gjort noe om gutten var uerfaren. Kan jo være litt fint å tenke på at man er noens første også. Så slipper man å tenke på at man blir sammenlignet og vurdert opp mot mange tidligere sexpartnere. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 19 og jomfru her. Er jo maks care. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gman_* Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Skriver som gjest så mine venner ikek kan gjennkjenne meg. En skulle jo tro at det er klinkende klart, men hvordan definerer dere egentlig jomfru? Selv er jeg 20, og har aldri praktisert guttetiss i jentetiss, men er absolutt ikke uten seksuell erfaring. Det startet med at jeg ikke klarte å pule grunnet for mye alkohol og prestasjonsangst. Siden har jeg aldri turt og prøve igjen, og venter til jeg finner en kjæreste å gjøre det med. Seksuelle erfaringer har jeg likevel hatt flere av, og har gjort det aller meste en kan gjøre uten å pule. For å si det slik, den gangen jeg velger å gå inn for nådesstøtet, tviler jeg på at jenta skjønner at jeg aldri har pult. Jeg begynner nemlig å få dreisen på dette med vorespiel etterhvert Så hva mener dere egentlig? Er en "jomfru" en som mangler seksuell erfaring, eller alle som ikke har gjort akkurat puledelen? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Du er jo bare så vidt lovlig. Jøsses.. Forklar? Når ble det på kanten av loven å ha sex som 17 åring? Nei, du skjønner, det er noe man gjerne sier. Som noen vet, er jo den seksuelle lavalder i Norge 16 år, og da er det mange som pleier å spøke med å si at man er lovlig når man fyller 16. Så når man er 17, er man jo knapt rukket å bli lovlig, ergo har man ingen grunn til å stresse. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Annen sexuell erfaring teller ikke i mine øyne ihvertfall. Om du får deg en runk da er du liksom ikke jomfru lenger? Lenke til kommentar
SondreSnurr Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Sex med en du er glad i er mye bedre enn sex med en du ikke har noen spesielle følelser for. Om du burde spare den første gangen eller ikke kommer veldig ann på deg selv. Om du er veldig uheldig ender du opp som våre gode, anonyme venn Guest_Guest_Gman_*_* (No offence). Men i ditt tilfelle siden du ikke er noe spesielt sosial har du vel ikke SÅ mye valg uansett. For meg personlig ville 17 vært for sent, men jeg var utviklet i tidlig alder og debuterte som 13 åring. Andre jeg kjenner har sagt at de faktisk ikke tenkte på sex før rundt 17 års alderen. Det finnes ikke noe fasittsvar på spørsmålet ditt. Selv liker jeg at partneren har hatt kanskje sånn 2-3 partnere før. Ikke helt ny, men ikke totalt løs. Lenke til kommentar
Gjest 20 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Som det ble sagt her, gjennomsnittsalderen er 18 for gutter, du har nok over halvparten av dine jevnaldrende med deg, og om 19årsdagen kommer og det fortsatt ikke har skjedd så har du fortsatt _MANGE_ med deg i samme båt, så ikke tenk på det. Plutselig så kommer det. Det trenger ikke være ditt livs store kjærlighet, men det bør ikke være noen du ikke egentlig har så lyst på bare for å få det overstått heller. Min første gang var da jeg var 20, og var en veldig bra opplevelse Men skal det skje så må du ut der - et bra første skritt kan være å prøve å få litt flere jenter inn i nettverket ditt? Hvis du ikke naturlig treffer noen på skole etc, kanskje nå er tiden for å prøve ut en ny fritidsaktivitet? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det største problemet med å være litt oppi alderen og være jomfru er faktisk at man tenker for hardt over det. Det går gjerne over til fårlig selvsikkerhet/selvbilde og desperathet, noe som er nok til at jentene velger deg bort for andre. Mitt tips er å ikke ta det for tungt, var selv desperat min første gang da jeg var 17 og kan med trygghet si at alt som kunne gå til helvete, gikk til helvete. Etter det roa jeg meg, trengte ikke bevise noe for megselv eller andre og gikk lang tid uten at jeg brydde meg, og det var da tilbudene begynte å komme. Alt i alt, seksuell tiltrekkelse har sinnsykt mye å si på hva som fåregår oppi hodet ditt, får du roet det ned så det ikke virker mot sin hensikt så er sjansene mye større for at du faktisk blir interessant Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Fleste gutter tror dem er tøffe når dem har hatt sex. Men jeg tenker mer på kjærlighet og vill vise att jeg virkelig elsker henne. Lenke til kommentar
Gjest Jomfru 20 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg er en jente på 20 år som aldri har hatt sex. Jeg har blitt sjekka opp, men er vel kresen kombinert med sjenert og forelsker meg ikke lett. Jeg ville ikke hatt noe i mot å hatt mine første sexuelle opplevelser med en jomfru, tvert om. Da ville jeg følt meg viktig, ikke bare som en av mange. Jeg tror mange jenter ikke har noe imot jomfrugutter. Gutter som er jomfru føles mer følsomme, og følsomt er sexy! Men det kommer jo ann på mange andre ting også da. Hvis du for eksempel er jomfru når du er over 30 er det rart, synes jeg. Men rart er jo heller ikke nødvendigvis dårlig Hvis du vil ha sex med ei jente vil jeg anbefale deg å få kjæreste først. Det trenger ikke være vanskelig: bare stopp en søt jente du ser på gata og be hu med på iskrem Det ville jeg fallt for Hva synes dere om jomfrujenter da? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvis du vil ha sex med ei jente vil jeg anbefale deg å få kjæreste først. Det trenger ikke være vanskelig: bare stopp en søt jente du ser på gata og be hu med på iskrem Det ville jeg fallt for Jeg synes det høres ganske vanskelig ut, jeg, og jeg er ikke gutt engang. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Tror det er best å bare la ting skje som det skjer. Mange sier det å ha sex med ei tilfeldig kan lønne seg, fordi den personen ser man aldri igjen. Men jeg føler det er annerledes. Tror det å ha ei man stoler på, kan snakke med underveis og etterpå er noe av det beste. Jeg tror ikke at jeg hadde klart uten å stole 110% på jenta jeg gjorde det med. Hvertfall ikke første gang. Lenke til kommentar
H3N Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvis du vil ha sex med ei jente vil jeg anbefale deg å få kjæreste først. Det trenger ikke være vanskelig: bare stopp en søt jente du ser på gata og be hu med på iskrem Det ville jeg fallt for Jeg synes det høres ganske vanskelig ut, jeg, og jeg er ikke gutt engang. tja.. ingenting skal være uprøvd Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvis du vil ha sex med ei jente vil jeg anbefale deg å få kjæreste først. Det trenger ikke være vanskelig: bare stopp en søt jente du ser på gata og be hu med på iskrem Det ville jeg fallt for Hva synes dere om jomfrujenter da? Hadde man bare greid å lukte hvem som faller for sånt og ikke. Du hadde kanskje falt for det, en annen hadde sparka deg i ballene og brukt tårespray på deg. Liksom aldri helt greit å vite. Jomfru ftw! Er 18 år, gutt og jomfru, og syns det er maks care. Tar tiden med ro, og har hatt kjæreste, men vi ble ikke klare for å gjøre det. Har også hatt flørter, og truffet ei veldig søt jente på fest en gang som det kunne fort ha blitt noe med. Men jeg kjente hun ikke godt nok, og sånn er det med den saken. Jeg setter pris på at jenta er jomfru. Faktisk så er jeg så kresen (kall meg gjerne gal) at jeg mister interessen for ei jente dersom noen har erobret hun før meg. Jeg har alltid vært en fan av eventyrere og oppdagelsesfolk, og derfor liker jeg å føle meg som en også. Første til å oppdage Amerika? Første til å oppdage Miss Ukjents fi**e? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg