Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen meninger om virgin gutter?

Gjest Virgin17

Anbefalte innlegg

Gjest Virgin17

Hei jeg er en gutt på 17 og har aldri hatt sex, tror ikke jeg har hatt noen sjangser for den saks skyld heller. Har faktisk ingen venner som er jenter engang. Dette er kansje fordi jeg ikke er spesielt sosial på fritiden og heller ikke har noen jenter i klassen min. Begynner faktisk og tro at jeg er et håpløst tilfelle. Har jo selvfølgelig lyst på sex, men for å være helt ærlig liker jeg ikke å være sosial på fritiden.

Men uansett, det jeg lurer på er hvor lenge jeg kan vente før det blir forsent? og hva jenter synes når det gjelder å ha sex med gutter som aldri har gjort det før?

Noen meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å være singel, eller jomfru, er litt som å gå på do. Det er den mest naturlige tingen i verden, til du bruker litt for lang tid. Da blir det rart.

Personlig synes jeg det er litt underlig med gutter som ikke har hatt seg før de er 20. Det vitner om litt dårlige sosiale antenner, som du nevner. Det er ikke noe du drar jenter med vertfall.

Angående å være sosial, så må du bare bite tennene sammen og hute deg ut! Å være god i sosiale sammenhenger er like mye en ferdighet som å lage mat eller spille et instrument, du er pent nødt til å øve deg for å bli god, og det er en viktig ferdighet å ha, om ikke den viktigste i dagens samfunn. Det er tilogmed mulig du liker det når du har fått lit øvelse :)

Lenke til kommentar

Jeg var eldre enn 17 når jeg først hadde sex, og jeg klarer meg helt fint :p Klarer meg bra med jenter, og har en herlig kjæreste. Det vanskeligste var å komme i gang. Når sex først var blitt noe kjent for meg, så ble det mye lettere. Det var heller ikke om å gjøre å ha sex så fort som mulig, det meste av tenårene ville jeg vente til jeg fikk meg kjæreste.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hatt ordentlig sex ennå og jeg er 23.. Ikke bli som meg :p

Jeg ble 24 før det skjedde, og er veldig glad jeg ventet til jeg fant en jeg følte det var trygt å gjøre det med. Ser ikke noe poeng i å haste seg ut på eventyr man ikke er sikker på man vil gjennomføre.

Så å være 17 år og jomfru, det er overhodet ikke noe å bekymre seg over. Du er jo bare så vidt lovlig. ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville bare kommet i gang så fort som mulig, er ikke noen god grunn til å gå glipp av sex i tenårene! Jo før jo bedre ( ikke 13. ikke 14). Du vil ikke være 24 og jomfru. eller 23. Eller 20. Ikke det at det er noe kjempeproblem, men den første gangen er ikke noe du vil spare til en du faktisk bryr deg om, for som regel er den jo shit. Det er hva jeg har hørt ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Jeg ville bare kommet i gang så fort som mulig, er ikke noen god grunn til å gå glipp av sex i tenårene! Jo før jo bedre ( ikke 13. ikke 14). Du vil ikke være 24 og jomfru. eller 23. Eller 20. Ikke det at det er noe kjempeproblem, men den første gangen er ikke noe du vil spare til en du faktisk bryr deg om, for som regel er den jo shit. Det er hva jeg har hørt ihvertfall. :)

Så du har ingen erfaring selv, og legger ut om hva andre bør? Nice

Lenke til kommentar

Den siste setningen din satte virkelig standarden for svaret ditt.

Sex med kjæresten, en du har følelser for, er 100 ganger bedre enn sex med en random, men jeg er likevel glad for at jeg har hatt sex med noen før kjæresten, nå vet jeg hvordan det er, og hva jeg (ikke) går glipp av, så den nysgjerrigheten er ikke der lenger.

Lenke til kommentar

Hehe. Min første gang var dritbra, men jeg har hørt at de fleste gutter suger første gangen!

Som deg? Nice.

Og det med følelser og sånn i det siste svaret her; helt enig.

Poenget mitt var at det er ingen grunn til å spare noe kjipt til hun du er glad i! :)

Endret av riple
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
damn, og jeg som trodde jeg som 14' åring var sent ute? :blush:

Hva skjer med at det er om å gjøre å være tidligst ute? 14 er tidlig spør du meg.

TS: Tviler på at noen jenter ser rart på deg om du ikke har hatt sex om du er 17/18, vent heller til du finner deg noen som du faktisk liker, trenger ikke ha hastverk. Om du f.eks. skulle finne deg ei jente som var jomfru om et år, kan det jo hende hun synes det er positivt om begge to er jofru.

Desuten er det sikkert en del der ute som liker tanken på å "lære opp" en gutt/mann som er jofru. ;)

Lenke til kommentar
damn, og jeg som trodde jeg som 14' åring var sent ute? :blush:

Hva skjer med at det er om å gjøre å være tidligst ute? 14 er tidlig spør du meg.

Alt for tidlig!

Bruke 11-16 års alderen til å utforske seg først vil nå jeg si... Er sjelden folk som er seksuelt klar i en alder av 14 år, ihvertfall på guttesiden :p (sorry guys, men det er faktisk sant)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hatt ordentlig sex ennå og jeg er 23.. Ikke bli som meg :p

Jeg ble 24 før det skjedde, og er veldig glad jeg ventet til jeg fant en jeg følte det var trygt å gjøre det med. Ser ikke noe poeng i å haste seg ut på eventyr man ikke er sikker på man vil gjennomføre.

Så å være 17 år og jomfru, det er overhodet ikke noe å bekymre seg over. Du er jo bare så vidt lovlig. ;)

så vidt lovlig:P? syns den var morsom.

sex med mindreårige er ulovlig....

kan jo ver 12åringer har sex med kverandre, er jo ikke ulovlig for det:p

ville bare pirke på det.

btw.... til TS når du blir så gammel at du ikke får den opp... da er det forseint (viragra... men like greit å kaste in håndkle vist det går så lenge) så rundt 60-70 er vel der faresonen er...

OT: gir meg på denne delen av forumet alle unger whine om det samme å er redd for å ver "unormal" sjøl om ingen og alle er like for å si det sånn!:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...