enden Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har fått tak i en E75, og gledet meg til å teste tapp for stille og snu for stille, men finner ikke disse innstillingene. I bruksanvisningen står det at dette finnes under sensorinntillinger sammen med rotering av skjerm, men jeg finner bare sistnevnte. Jeg har oppdatert til siste firmware uten at det så ut til å hjelpe. Noen som har forslag til hva som kan gjøre dette? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har forstått det som at funksjonen ble fjernet i senere FW-versjoner, grunnet at telefonen "tappet" seg selv når den vibrerer. Synes det er ergerlig at de ikke fant en bedre løsning på dette. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Det var jo en fantastisk løsning ja. Det er tross alt ikke alle som bruker vibrering, og hva med funksjonen med å snu den opp ned? Fint for meg som glememr å skru av lyden om natta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå