Robocoop Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 http://www.nettavisen.no/nyheter/article2752787.ece Då barnen somnat i vagnen kom en katt och lade sig på dess ansikte. När familjen upptäckte djuret var det redan för sent. Barnet kvävdes till döds. Man skal høre mye. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Litt som med den måken i "Lønsj". Utrolig at slikt faktisk skjer. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 W.T.F? All I can say. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Vær gang jeg hører om sånne nærmest komiske hendelser (don't get me wrong) lurer jeg på hvor uvirkelig det må få føles for pårørte. Sånn når folk dør på de helt merkeligste, rareste og mest urealistiske måten. Jeg hadde bare blitt stående igjen og gape tror jeg og tenkte noe som "is this a joke?" Endret 9. november 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Jeg ser for meg en feit katt som maler og myser søvnaktig oppå babyen som blir kvalt.... Jeg husker da vi hadde katter, at så fort man la seg på sofaen så hoppet de ned fra der de lå og la seg oppå deg - for så å slokne fullstendig. Det ble tydeligvis denne babyens skjebne....... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 3 MÅNEDER gammel baby sover UTE, og ble sjekket på etter en TIME? DET ER FUCKINGS KALDT I SVERIGE NÅ. Dette er bullshit, barnet ble drept med vilje. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Katter er fine og nyttige. Om en kosepus har lagt seg oppå barnet så det døde, var det definitivt ikke med vilje. Pus ville bare ha litt varme. Jeg stusset også over at barnet lå ute. De foreldrene kan ikke ha passet særlig god på, ser det ut til. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) 3 MÅNEDER gammel baby sover UTE, og ble sjekket på etter en TIME?DET ER FUCKINGS KALDT I SVERIGE NÅ. Dette er bullshit, barnet ble drept med vilje. Har du i hele tatt barn? Min nevø på et år, pleide å sove ute i vinter. I vogn med seff teppe og alt der. Akkurat samme som det der, det har skremt meg litt for det er faktisk mange katter her omkring.¨ Men merkelig at de ikke sjekket ofte, ja. Endret 10. november 2009 av Fox Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) 3 MÅNEDER gammel baby sover UTE, og ble sjekket på etter en TIME?DET ER FUCKINGS KALDT I SVERIGE NÅ. Dette er bullshit, barnet ble drept med vilje. Det var en hard påstand. Det er langt i fra uvanlig at katter legger seg over fjeset på den måten. De søker varme steder. Hvis man vet det er katter i nabolaget så bør man passe godt på. Det er vel også langt i fra uvanlig at en baby kan ligge en time ute uten tilsyn. Spes. når man bor på steder man anser som trygge. Og ikke alle er klar over at katter gjør sånne ting. Det er godt og varmt i vogna, selv om det er kaldt ute. Jeg er ganske sikker på at dette var max uflaks og så klart, veldig tragisk. Edit: Og vi kjenner ikke alle detaljer i saken. Det kan godt hende de hadde babycall i vogna. Det er lett for oss å sitte trygt å dømme hva foreldrene har gjort galt. Endret 10. november 2009 av Zela Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Har du i hele tatt barn? Min nevø på et år, pleide å sove ute i vinter. I vogn med seff teppe og alt der. ----- Hvorfor kunne ikke barnet komme inn? Endret 10. november 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hææ?? Forresten mora mi fortalte meg at det har også skjedd med hennes kusine for mange, mange år siden. Hun døde også faren til babyen klikket og drepte katten ved å svinge halen og kastet den langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå