Gå til innhold

Barn i Sverige kvalt av katt

Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær gang jeg hører om sånne nærmest komiske hendelser (don't get me wrong) lurer jeg på hvor uvirkelig det må få føles for pårørte. Sånn når folk dør på de helt merkeligste, rareste og mest urealistiske måten. Jeg hadde bare blitt stående igjen og gape tror jeg og tenkte noe som "is this a joke?"

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Jeg ser for meg en feit katt som maler og myser søvnaktig oppå babyen som blir kvalt....

Jeg husker da vi hadde katter, at så fort man la seg på sofaen så hoppet de ned fra der de lå og la seg oppå deg - for så å slokne fullstendig.

Det ble tydeligvis denne babyens skjebne.......

Lenke til kommentar
3 MÅNEDER gammel baby sover UTE, og ble sjekket på etter en TIME?

DET ER FUCKINGS KALDT I SVERIGE NÅ.

Dette er bullshit, barnet ble drept med vilje.

Har du i hele tatt barn? Min nevø på et år, pleide å sove ute i vinter. I vogn med seff teppe og alt der. Akkurat samme som det der, det har skremt meg litt for det er faktisk mange katter her omkring.¨

Men merkelig at de ikke sjekket ofte, ja.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
3 MÅNEDER gammel baby sover UTE, og ble sjekket på etter en TIME?

DET ER FUCKINGS KALDT I SVERIGE NÅ.

Dette er bullshit, barnet ble drept med vilje.

Det var en hard påstand.

Det er langt i fra uvanlig at katter legger seg over fjeset på den måten. De søker varme steder. Hvis man vet det er katter i nabolaget så bør man passe godt på.

Det er vel også langt i fra uvanlig at en baby kan ligge en time ute uten tilsyn. Spes. når man bor på steder man anser som trygge. Og ikke alle er klar over at katter gjør sånne ting. Det er godt og varmt i vogna, selv om det er kaldt ute.

Jeg er ganske sikker på at dette var max uflaks og så klart, veldig tragisk.

Edit: Og vi kjenner ikke alle detaljer i saken. Det kan godt hende de hadde babycall i vogna. Det er lett for oss å sitte trygt å dømme hva foreldrene har gjort galt.

Endret av Zela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...