V5R1X Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Eliten min er ødelagt. Jeg har lånt en premium Xbox med 20GB hd. Jeg prøver å sette 120 GB hd'en, fra eliten, i premium'en. Starter Xboxen, ingenting skjer. Dvs. at xboxen starter, men det kommer inget skjermbilde eller lyd. Svart. Lest rundt om, og det virker som om dette egentlig skal fungerer fint, eller? For ikke lenge siden, i en helt annen situasjon med helt andre xbox'er og hd'er, så skjedde det samme. Noen som vet noe? Endret 9. november 2009 av J-Core Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Var det svart bilde på eliten og? he, he neida. Men starter den uten harddisk i? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det skal funke det, ja. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det skal funke det ja? Mener du at når du tar ut harddisken på xboxen og kjører uten harddisk så fungerer den? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nei, jeg mener at en HDD til Elite funker på andre xboxer også Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nei, jeg mener at en HDD til Elite funker på andre xboxer også Var litt trøtt nå jeg og trodde du var OP x), derfor skjønte jeg ikke. Jeg ville bare at OP skulle teste xbox'en på tv uten harddisk i, fordi det burde være likt da. Kanskje tv inngangen er ødelagt eller noe? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Funket uten hd i selvfølgelig. I den anledning gikk jeg inn å fiklet på display-innstillingene, slo av xboxen, satte så i hd, slo på xbox, så funket det... Sært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå