Knife Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ikke rart at jeg ikke gikk opp i vekt, eller la på meg noen muskler de 2 første mnd av treningen, jeg fulgte jo knallbra program som heter Stronglifts men, ermm.. Spiste vel 1 skive til frokost og middag og noen par sjokolade skiver til kvelds Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Ikke rart at jeg ikke gikk opp i vekt, eller la på meg noen muskler de 2 første mnd av treningen, jeg fulgte jo knallbra program som heter Stronglifts men, ermm.. Spiste vel 1 skive til frokost og middag og noen par sjokolade skiver til kvelds Er stronglifts bra for nybegynnere? har sett litt på Starting strenght nå, men da må jeg nok investere i ett knebøy stativ siden den øvlesen gjøres 2 ganger i uken. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 3 ganger i uken faktisk.. Jeg har alltid gjort 5x5 på knebøy, 1x5 på markløft og 5x5 på benkpress.. Synes det funker. Har tenkt å begynne med stronglifts på mandag, du kan jo følge loggen min og se hvordan det går Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 3 ganger i uken faktisk.. Jeg har alltid gjort 5x5 på knebøy, 1x5 på markløft og 5x5 på benkpress.. Synes det funker. Har tenkt å begynne med stronglifts på mandag, du kan jo følge loggen min og se hvordan det går Jepp, skal gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå