steinrr Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har noen filer i Itunes i m4p-format, som er protected AAC. Skulle konvertert disse til mp3, slik at jeg kunne brukt dem på andre spillere enn iPod. Ser at det finnes en del programvare rundt forbi, men finner ingen gratis. Er ikke verdt å investere så mye siden jeg har så få filer. Noen tips? Trenger enten: * Direkte m4p til mp3-konvertering * CD-brenner emulator (En av filene varer over 3 timer, så det er ikke et alternativ å brenne en audio-cd) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nå er ikke Mp4 og mp3 det samme, siden mp4 er et containerformat for video (som mov, avi, ogg osv.) Tviler på at det finnes noen programmer som gjør jobben direkte, men en vet selvsagt aldri...uten å google Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det første jeg fant på google var: MP4 til MP3 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ja, fort gjort men er ikke gratis. Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 DoubleTwist bør gjøre jobben. http://doubletwist.com/ Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 doubletwist gjorde jobben før, men når "all" musikk på Itunes ble i unprotected format, så fjernet de den funksjonaliteten. Problemet er at ikke alt er unprotected... Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Last ned denne filen. Hvis du har en converter allerede går du inn i installasjonsmappa til prog og erstatter Lame.enc.DLL i mappen med den du lastet ned. Håper det virker. Virker med mediamonkey ihvertfall. Har dog ikke prøvd med mp4 filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå